TackarBuspojke skrev:2624333Maila så snart som möjligt så du slipper få ett tresiffrigt Maila till Tony på kga.motorforening@telia.com så hjälper han dig.
U r welcome!Showtime skrev:2624338Tackar
Buspojke skrev:2624333Maila så snart som möjligt så du slipper få ett tresiffrigt Maila till Tony på kga.motorforening@telia.com så hjälper han dig.
Vad blev det för nummer och i vilken klass skall du köra?nazurro skrev:2624620Jag mailade ikväll och fick svar efter en halvtimme att jag fått mitt nummer! Snabbt jobbat.
På precis samma sätt, man mailar tony och han tilldelar startnummerAffe_R1 skrev:2625238Hur fungerar det då om man bara ska köra B-race och inte hela serien?
Ahaa.. det var så enkelt..Nr:18 skrev:2625240På precis samma sätt, man mailar tony och han tilldelar startnummer
samma här! fick svar nästan direkt!nazurro skrev:2624620Jag mailade ikväll och fick svar efter en halvtimme att jag fått mitt nummer! Snabbt jobbat.
föregående säsong bokades det väl upp i rookie600 (SM/SO)sammanhang, alltså i enskilda b-tävlingar typ Sviestad så kan man ange vilket nr som helst. Vore bra om samtliga förare bokade nr hos Tony så att man slipper få sitt nr taget så fort man ska köra b-tävling.Affe_R1 skrev:2625422Ahaa.. det var så enkelt..
Bokas då det numret upp åt mig i den klassen för hela den säsongen,
eller bokas det bara upp till just dom race som jag planerar att köra på??
(kanske en dum fråga. men om jag inte frågar så får jag inget veta..)
Okej, då kontaktar jag Tony så fort jag har bestämt migsamuel w skrev:2625438föregående säsong bokades det väl upp i rookie600 (SM/SO)sammanhang, alltså i enskilda b-tävlingar typ Sviestad så kan man ange vilket nr som helst. Vore bra om samtliga förare bokade nr hos Tony så att man slipper få sitt nr taget så fort man ska köra b-tävling.
Det tror jag också!Bingo skrev:2625577Jahapp, någon norpade No 3 i R1000. Mitt nummer! Biaggis nummer! Måste vara valmers...
Buspojke skrev:2625036Vad blev det för nummer och i vilken klass skall du köra?
Ja, det går bra.Johansson skrev:2626063Går det att norpa ett nr om man ej har löst ut sin licens än utan tänker göra det först nästa år? Gick licenskursen i april.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|