Kapa stenbänkskiva i Sthlm

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Nån som har nån bra kontakt som kan kapa 30-50mm granitskivor?
Min vanliga kontakt hinner inte i tid så jag måste hitta nån ny, omgående!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Googla på stenhuggeri stockholm så får du upp ett gäng träffar :)

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Googla på stenhuggeri stockholm så får du upp ett gäng träffar :)

Förvisso sant, men jag antar att du inte missat allt i media om alla dessa s.k "byggare". En stenskiva för ~100 000kr lämnar jag inte bort till nån klåpare som finns på Google. Men är det nån som vet nån (personlig erf.) som är duktig och inte fuckar upp mitt jobb så är jag villig att prova nån ny nu när min vanlig kille inte har tid.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Förvisso sant, men jag antar att du inte missat allt i media om alla dessa s.k "byggare". En stenskiva för ~100 000kr lämnar jag inte bort till nån klåpare som finns på Google. Men är det nån som vet nån (personlig erf.) som är duktig och inte fuckar upp mitt jobb så är jag villig att prova nån ny nu när min vanlig kille inte har tid.

Va får jag?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200

Jag tycker de ser seriösa ut:

http://www.sodermalmssten.se/
http://www.wilastenhuggeri.se/tips.php
http://www.arningestenhuggeri.se/

Du kanske kan ringa iaf?

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Bänkskiva för 100 papp?

Folk är dumma i huvet helt enkelt...

I stockholm, skrev han... Då kan man lägga ner en hel del pengar på bra och snygga material vid renovering... Som höjer värdet. Det är inte förlorade pengar vi pratar om, antagligen...

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
I stockholm, skrev han... Då kan man lägga ner en hel del pengar på bra och snygga material vid renovering... Som höjer värdet. Det är inte förlorade pengar vi pratar om, antagligen...

I Umeå får du en hel kåk för den summan inkl tjatande fru...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Jo, men jag ville inte begränsa mig till att skriva Stockholmare...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bänkskiva för 100 papp?

Folk är dumma i huvet helt enkelt...

Vi bara måste ses och ta en öl/snacka lite skit någon gång, det är fan skrämmande hur lika vi är:D Är du typ jag från framtiden eller något?:va

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
En ganska kommisk grej på jobbe förra året. Fick in en Bänkskiva på jobbe för 46k. Den tappa kollegan så vi fick beställa en ny. Killen som beställde den nya beställde då fel :näsblod. Blev tillslut en dyr Bänkskiva

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Sedan så är ju Stockholm en marknad med ganska trendkänsliga köpare. Så om granitskiva är det hetaste som finns just nu så kan det vara hopplöst ute och tråkigt om ett par månader. Då drar väl inte granitskivan ner värdet jämfört med motsvarande lägenhet med en billigare skiva, men det placerar den inte 100' högre heller.

Edit: Köp en kapskiva för sten och en vinkelslip och gör jobbet själv. :tungan

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...