Kass utan klubb i Uppsala! Några att åka, parta och träffar med!

drexx

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Hoj
K1200S-07
Tjenare!

Är tok besviken på denna stad nu när man klivit in i hojvärlden. Ingen skön party klubb med intresse för hoj åkning, party, träffar mm :yoparty .
Hade vart jävligt kul med en uttalad klubb med namn osv. Sitter och tittar avundsjukt på alla andra klubbars gallerier från träffar osv :mad: !

Menar en klubb där alla är välkomna, oavsett hojtyp, märke och kön. Efterlyser bara ett jävligt skönt gäng!
Någon här kanske har bra koll. Hade vart sjukt kul att kunna åka med några till Lelleveckan!!

:fyllisar

drexx

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Hoj
K1200S-07
Nej f-n heller!! När jag skrev det inlägget så trodde jag inte ens att jag var välkommen här, men jag skrev i en annan tråd och då visade sig motsatsen.

Jag menar kanske mer en klubb med kanske en lokal, ett klubb märke osv. Inte bara en klubb som finns på nätet, har läst igenom ua tråden och det verkar vara ganska dött. Nu är det ju mest sport hojar här och i uarr, inget fel med det (hade jag råd och försäkra en sån hade jag haft en sån också :D!). Men som jag skrev i första inlägget, vore kul med en klubb för ALLA!

:banana

Öhlin

Solen lyser alltid bakom molnen!
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
GSXR 600
Nu är det ju mest sport hojar här och i uarr, inget fel med det (hade jag råd och försäkra en sån hade jag haft en sån också :D!). Men som jag skrev i första inlägget, vore kul med en klubb för ALLA!:banana

Ja då du skriver på sporthoj.com så är det ju ganska väntat att de allra flesta kör sporthojar!:tungan

Men kolla in Östra aros mck. De har klubbhus, märke och utflykter. Där kör dessutom många BMW:tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy