Hightuned
Ny medlem
Jag hade den dispyt med min far som hackade på min bli en 550hp/454BB firebird (jaa, den är såld nu då hoj är så mycket mer skoj för slantarna och inte drar 5L/milen), och menade att man tillhör kattegorin "vilja men inte kunna" om man måste ha hundratals hästar och halvmeterbreda bakdäck. Vad jag vet så har gamla jänkebilar ingen penisförlängar-effect då 99% av alla tjejer tycker att dom är fula som stryk och bullrar för mycket?. Det komiska är att gubben själv flashar runt i en bmw för en halv mille och ändå har mage att anklaga mig för penisförlängning!!!.
Appropå flashiga bilar och penisstorlek har jag vissa teorier. Jag satt för någon sommar sedan på ett fik med tjejen och hennes kompis. Jag upp täcker då att närmast serveringen står en merca 560 med "SO BIG" på reggplåten då jag finner detta mycket komiskt så gör jag mig ljudligt lustig med att påpeka att - Han kunde ha sparat en slant om han tatuerat "jag har liten kuk" i pannan i stället. När vi sedan gått därifrån påpekar tjejens kompis att killen som ägde bilen had suttigt rakt bakom mig men inte sagt något. Trampade jag kanske på en öm tå?.
Är flashig bil=Liten kuk?
Appropå flashiga bilar och penisstorlek har jag vissa teorier. Jag satt för någon sommar sedan på ett fik med tjejen och hennes kompis. Jag upp täcker då att närmast serveringen står en merca 560 med "SO BIG" på reggplåten då jag finner detta mycket komiskt så gör jag mig ljudligt lustig med att påpeka att - Han kunde ha sparat en slant om han tatuerat "jag har liten kuk" i pannan i stället. När vi sedan gått därifrån påpekar tjejens kompis att killen som ägde bilen had suttigt rakt bakom mig men inte sagt något. Trampade jag kanske på en öm tå?.
Är flashig bil=Liten kuk?