Kastrering det enda rätta!

Joker

Bra skit är bra skit..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 -09 Black/Gold Yeah Baby!
Hm, man skulle tagit en man som var liten och sen tagit sånna här masker och klä ut han som en lite tjej och när dom kommer och ska våldta tjejen ( som då är en kille..) så tar han fram en Ak-47 :D :lol

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
fan att det finns så sjuka personer...
Nej alla våldtäktsmän skulle kastreras. det är nog det enda rätta...

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Jag tycker att vi tilllämpar "öga för öga principen" och låter honom för en riktig "kärlekssemester" på San Quentin!. :eek:

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Hightuned skrev:
Jag tycker att vi tilllämpar "öga för öga principen" och låter honom för en riktig "kärlekssemester" på San Quentin!. :eek:

WORD! :fakta

Men med tanke på hur sjuk han är så lär det ju bli en drömsemester för han! :zpy

Man of War

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
Kymco Stryker 125
Till er som tycker att kroppstympning är lämpliga straff vet jag en religion som skulle passa er.

Tror ni verkligen att det skulle miska deras våldsamhet? De människorna som gör sådant är psykiskt sjuka och kommer att förbli så. Tror ni att de kommer att bli lugna och glada av att någon skär av deras könsorgan?

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Det är så JÄVLA vidrigt!

Dom skulle spärras in bland de livstidsdömda mördarna Kirseberg! Då hade dom för eller senare stuckits ner....

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Re: Re: Kastrering det enda rätta!

Liwa1 skrev:
Helt rätt, har länge sagt att en våldtäktsman (om det nu är en man) har förlorat rätten till att äga sin K... Kapa av den bara.

Nu ska vi inte blanda ihop kastrering och snöpning. Kastrering är att ta bort kulorna och det hjälper inget. Snöpning är att ta bort hela paketet.

Se till att psykvården börjar funka igen så ska ni se att antalet våldtäckter sjunker.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Var tionde minut sker det en våldtäkt i Sverige. Det hinner bli ganska många......

Jag tror att man får lov att skada dessa personer väldigt illa om man stöter på dem i full färd med att försöka. Jag hade ju skyllt på att han gjorde motstånd och blir jag dömd skall jag inte ingripa nästa gång det ligger en 13-åring och skriker efter hjälp......
Fast det hade kanske blivit dyrt om den mannen skulle åka permobil resten av livet - mycket billigare att ha ihjäl dem på plats.

Vad är straffet för våldtäkt? 3år?
Grov våldtäkt är väl på 5år? Jag minns inte riktigt....

750RR

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Fy F@n va' sur jag blivit om man såg något sånt hända, våldtäktsmannen hade fått duktnigt med spö. :6surkart

/n

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Man of War skrev:
Till er som tycker att kroppstympning är lämpliga straff vet jag en religion som skulle passa er.

Tror ni verkligen att det skulle miska deras våldsamhet? De människorna som gör sådant är psykiskt sjuka och kommer att förbli så. Tror ni att de kommer att bli lugna och glada av att någon skär av deras könsorgan?
Helt riktigt! Vettigaste inlägget i den här tråden.

Kemisk kastrering däremot skulle kunna vara en möjlighet om det kan antas hindra ytterligare brott. Den smygborgerliga sparsamheten kostar väldigt mycket. :fakta

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
När det svenska rättsystemet är som det är och kidnappare kan få nästan livstids fängelse medans våldtäktsmän får 1 år eller 2 så är det inte konstigt att de enda åsikten som flyger ur munnen är att man vill dom människorna så illa..
Nej, klart det inte hjälper speciellt mkt.. men det finns väl inte ens pengar till att försöka behandla dom heller....

foppa

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
ZX10R, tidigare haft cbr1000rr, zx9r och fireblade 929
gäääsp

ännu en tråd där alla kan vädra sina åsikter utan minsta aning om hur vårt rätts-system och rätts-psykiatrin är uppbygd. Och som vanligt har man valt den vetenskapligt prövade källan "Aftonbladet"
hoppas inga sporthoj.com:are sitter i "juryn" om jag någonsin anklagas för något... :fakta

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Ugluk skrev:
Helt riktigt! Vettigaste inlägget i den här tråden.

Kemisk kastrering däremot skulle kunna vara en möjlighet om det kan antas hindra ytterligare brott. Den smygborgerliga sparsamheten kostar väldigt mycket. :fakta

Vad är "kemisk kastrering", är det när man avlägsnär kuken på dom igenom att doppa den i ett syrabad?. :confused:

foppa

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
ZX10R, tidigare haft cbr1000rr, zx9r och fireblade 929
Kemisk kastrering = mediciner mot "att få stånd" tar bort förmågan, men lusten finns kvar.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...