Kawasaki KMX 125 -90 (Till Salu)

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z 550 -82,Yamaha XS 500 -79
Måste bli av me bettan nu.......

Som sagt är det en Kawwa KMX 125 90:a

Nyrenoverad motor med:Nya lager,Packboxar,Packningar,kolv/ringar,Ny nicasilad cylinder.

Annat bytt:Nya offroad däck,Handtag,Ufo baklyse,Tonade miniblinkers,Ghostkåpa (Acerbis DHH),ZXR bakstänka,Nya belägg.

Lite annat om den:Inte orginal instrumentering (cykeldator isstälet),Lite småfix krävs om man vill ha den schystare tex: nytt tanklock,Brom/Koppling handtag.......Annars duger den gott....

Pris: 9500:-

//Robban

Bifogat

• popa kmx 1.jpg
    popa kmx 1.jpg
    60.4 KB · Visningar: 606

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Sån körde jag ida med på körskolan, fin hoj.. crosshojar e inte så farligt slöa dom heller..

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z 550 -82,Yamaha XS 500 -79
SkorvKalle skrev:
Sån körde jag ida med på körskolan, fin hoj.. crosshojar e inte så farligt slöa dom heller..

Ok nice......Jo går rätt bra.....Tufft att dom hade KMX på körskolan då....Själv fick man köra RD då man tog kortet

Ichnoz

Jag har galna kossor i datorn...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
.::**::.
RGmaniac skrev:
Ok nice......Jo går rätt bra.....Tufft att dom hade KMX på körskolan då....Själv fick man köra RD då man tog kortet

Öhhh..verkar som alla körskolor har någon enduro som man får köra på, oskriven lag kanske =)

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Tror det är aningen lättare att köra garagevändningen med en endurohoj än en sporthoj..

Körde lite garagevändningar idag på övningslektionen, det var fanimej inte lika lätt som jag trodde :rolleyes:

den dära konbanan klarade jag dock lättare... 20 sek var "godkänd" gränsen, den satt man på 19.8 :D

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
SkorvKalle skrev:
Tror det är aningen lättare att köra garagevändningen med en endurohoj än en sporthoj..

Körde lite garagevändningar idag på övningslektionen, det var fanimej inte lika lätt som jag trodde :rolleyes:

den dära konbanan klarade jag dock lättare... 20 sek var "godkänd" gränsen, den satt man på 19.8 :D

19.8 det e ingen roadracingförare i dig inte.. när du börjar närma dig 15 - 16 så.. :D och fotpinnskrap i vändningen är obligatoriskt.. :D (kan tillägga att jag klarade den på 15.2 sek med en strypt KMX)

Ichnoz

Jag har galna kossor i datorn...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
.::**::.
EBS skrev:
19.8 det e ingen roadracingförare i dig inte.. när du börjar närma dig 15 - 16 så.. :D och fotpinnskrap i vändningen är obligatoriskt.. :D (kan tillägga att jag klarade den på 15.2 sek med en strypt KMX)

I så fall var den banan rejäääält nerkortad...
Eller så hade dem smyg trimma hojen ;)

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
på körskolan där jag tar mitt kort har de osså en kawwa kmx :tummenupp

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
EBS skrev:

Vet ju inte om banorna är likadant byggda. först fick jag sicksacka konorna, sen skulle jag göra en snabb garagevändning o ge järnet tillbaka till början och göra en garagevändning till. Och på vägen tillbaka fick jag högst köra i 50

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Kan meddela att min Kawa KDX som jag hade när jag tog kortet också gick ruskigt snabbt genom banan. Kommer inte ihåg exakta tider längre, men det var också låångt under 20.

Jag tog vändningen genom att skicka ut benet mot marken och trycka ner hojen al'a motardstyle. :)

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
SkorvKalle skrev:
Vet ju inte om banorna är likadant byggda. först fick jag sicksacka konorna, sen skulle jag göra en snabb garagevändning o ge järnet tillbaka till början och göra en garagevändning till. Och på vägen tillbaka fick jag högst köra i 50

denna!!

Bifogat

• mc2.gif
    mc2.gif
    8.5 KB · Visningar: 547
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...