Kawasaki M1?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Sidovyer säger ju inte så mycket egentligen. Jag skulle hellre ha en R1 i Fortunalack än en ZX10R i Fortunalack.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Mattias skrev:
Sidovyer säger ju inte så mycket egentligen. Jag skulle hellre ha en R1 i Fortunalack än en ZX10R i Fortunalack.

Nä, sidovyer säger ju ingenting egentligen. Alla motorcyklar ser ju egentligen likadana ut. Speciellt de där som bara har en massa plast på sidorna. Kan man inte ta bort den där jävla plasten så man ser hur de ser ut. Som HD. Det är riktiga motorcyklar det. Och Norton. En sån hade jag 1959 och den... :rolleyes:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Alla MC's e identiska för ett otränat öga. (tror ni fattar att sporthojar e lika sporthojar, o offroadare e like offroadare and so on. :3freak )

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Itacha75 skrev:
Alla MC's e identiska för ett otränat öga. (tror ni fattar att sporthojar e lika sporthojar, o offroadare e like offroadare and so on. :3freak )

Det kan jag (och säker många med mig) intyga. Det var många bland mina icke hojåkande bekanda som inte såg skillnad på min rödvita Thundercat och min rödvita R6:a. Hojarna hade fabrikat och färg gemensamt men i övrigt är de ganska olika men för ett otränat öga så finns inte de skillnader som vi hojåkare ser.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Nyteknik skrev:
Jag trodde enfaldigt nog att de flesta på Racingforumet har ett hyfsat vältränat öga.

:rolleyes:

Från mannen som inte tycker att RCVn och nya bladen liknar varandra... Suck :rolleyes:

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Vad har hänt med kawwas dragning av ljuddämpare. inte f*n sitter den på vänster sida orginal???

Mvh//ZS

Edit: Såg när jag förstora bilden att texten var spegelvänd.

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
en sak är säker, yamaha gjorde en fetmiss när dom inte valde samma luftintag till r1 som m1.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Nyteknik skrev:
Vilket blindstyre som helst kan se vilken hoj som är mest lik M1. :arsele
Jo, nog är Kwakken mest lik M1:an på denna bilden alltid. Kanske blir annorlunda om man ser dem ur andra vinklar.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...