vemfuckinvare
Ny medlem
- Gick med
- 10 Oct 2022
- Hoj
- Vulcan 900 2013
Hittar för lite info om hojen online. Är den inte så populär?
Jag letade efter en forsta hoj och valet var mellan HD sportster, VN800 och VN900 var inte lätt.
Sportster fanns knappt på blocket och/eller överprisatt
VN800 fanns gott om men oftast 30-35 år gamla
VN900 fanns också men inte i samma omfattning som VN800.
Av nån konstig anledning fastnade jag för en VN900 custom 2013, fick den till hyffsad bra pris. Jag slog till tidigare idag. Den betalades och kommer att hämtas imon.
Det är kanske dumt att köpa först och fråga sen. Men vad har ni för erfarenheter av kawa vulcan 900 custom? Bra första hoj?
Jag har förstått att jag inte kan köra med den på lågfartsbanan så jag kommer låna nån annan hoj som är lättare att styra.
Min tanke är att dra ett bobberbygge med denna.
Så här såg den ut:
Jag letade efter en forsta hoj och valet var mellan HD sportster, VN800 och VN900 var inte lätt.
Sportster fanns knappt på blocket och/eller överprisatt
VN800 fanns gott om men oftast 30-35 år gamla
VN900 fanns också men inte i samma omfattning som VN800.
Av nån konstig anledning fastnade jag för en VN900 custom 2013, fick den till hyffsad bra pris. Jag slog till tidigare idag. Den betalades och kommer att hämtas imon.
Det är kanske dumt att köpa först och fråga sen. Men vad har ni för erfarenheter av kawa vulcan 900 custom? Bra första hoj?
Jag har förstått att jag inte kan köra med den på lågfartsbanan så jag kommer låna nån annan hoj som är lättare att styra.
Min tanke är att dra ett bobberbygge med denna.
Så här såg den ut: