Råkade komma över en gammal kawa för en billig peng som jag tänkte gulla lite med under vintern, kommer bli en hoj att representera med på stockholms gator!
Då min telefon sa upp sig lite lätt så finns det inte så mycket bilder just nu men jag fyller på eftersom.
Här är den enda bilden på hojen när jag fick den, framhjul och kåpor var redan "avplockade"
2 Timmar efter jag fått den.
Rensad från allt skräp och redo att kapas isär
Kapad i lite behändigare bitar
Fick tag i en kryssad ram och byggde en jigg för att knacka in det gamla ramnummret lite snyggt.
Sen så har jag råkat köpt lite godis till hojen oxå!
Renthal soft grepp, nya nycklar, tanklock och kåpskruvar, styrdämpen är till min -05 stunthoj
Oljeplugg med magnet, framhjulslager, sprocket carrier lager, stålomspunnet, koppling/gas wirar, teenstutknapp och cuisecontrollen
Framgaffel från -05, blir även -05 pump och 310mm -05 skivor
Lite godis från RSC, shorty can
Rsc easypull, tig edition med långa handtaget
Då min telefon sa upp sig lite lätt så finns det inte så mycket bilder just nu men jag fyller på eftersom.
Här är den enda bilden på hojen när jag fick den, framhjul och kåpor var redan "avplockade"
2 Timmar efter jag fått den.
Rensad från allt skräp och redo att kapas isär
Kapad i lite behändigare bitar
Fick tag i en kryssad ram och byggde en jigg för att knacka in det gamla ramnummret lite snyggt.
Sen så har jag råkat köpt lite godis till hojen oxå!
Renthal soft grepp, nya nycklar, tanklock och kåpskruvar, styrdämpen är till min -05 stunthoj
Oljeplugg med magnet, framhjulslager, sprocket carrier lager, stålomspunnet, koppling/gas wirar, teenstutknapp och cuisecontrollen
Framgaffel från -05, blir även -05 pump och 310mm -05 skivor
Lite godis från RSC, shorty can
Rsc easypull, tig edition med långa handtaget