Kawasakis i R600 - Team zxr.just.nu

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Don Q. och jag slår ihop våra påsar, dock inte såsom Gardell och mumintrollet utan på ett mer race-mässigt plan.

Tanken är att att våra tränings-, tävlingsresultat samt förarpresentationer kommer finnas tillgängliga på http://zxr.just.nu. Detta innebär också framtida fördelar såsom eventuellt gemensamma inköp, sponsorsjagande samt råd och tips gällande hojarna, inställningar och olika tekniska lösningar etc, etc, eftersom vi kör identiska hojar - ZX-6R '01:eek:r.

Förändringar på sidan kommer ske redan under kommande vecka.

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Fan va kul! :tummenupp

Blir det teamlack eller kör ni med olika lack?
Hade ju vart lite kaxigt med 2 identiska kawwor som sopar banorna med motståndet i sommar! :p

Hur som helst, lycka till under kommande säsong!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jidetoft skrev:
Fan va kul! :tummenupp

Blir det teamlack eller kör ni med olika lack?
Hade ju vart lite kaxigt med 2 identiska kawwor som sopar banorna med motståndet i sommar! :p

Hur som helst, lycka till under kommande säsong!

Tackar, tackar! Vi har identiska kåpor från Race Products UK, men lacken kommer vara individuell.

Sopa banor kommer vi nog inte göra, frånsett om vi lowside:ar väldigt långt, då kan det ju bli rent hus... Tanken från oss båda är väl att träna så mycket vi har råd och tid med samt köra cirkus två tävlingar vardera.

Seizure Later

Directors cut...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen just nu
Jocke, när blir förste rejs/träningstillfälle för er? Jag hänger med och tittar om jag kan passa in det i skemat. Säg till om ni behöver skruvhjälp, jag är ju ganska nära...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Seizure Later skrev:
Jocke, när blir förste rejs/träningstillfälle för er? Jag hänger med och tittar om jag kan passa in det i skemat. Säg till om ni behöver skruvhjälp, jag är ju ganska nära...
Ap-Strutsen kommer till Falken 2/4 även om det ösregnar har han sagt (va han fuller) :öl

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Berzerker Z650 Evo, Berzerker KX 500 Deathstroker, Berzerker Pro Mule
Det är alltid bra med samarbete och jag hoppas att ni också får bra fart på kaworna i sommar.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Seizure Later skrev:

Jag har varit och beställt färg enligt den Långhåriges instruktioner idag. Färgen finns här imorgon eller på onsdag. I veckan ska det slipas, borras hål för kåpglas samt fixas till en lösning för fastlåsning av förarsadel. Sedan ska det lackas till helgen. Därefter är den träningsklar, vilket innebär att Falken den 2/4 kan vara fullt möjligt. Annars blir det helt klart Gelleråsen i slutet av april.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
08MeanieGreenie skrev:
Det är alltid bra med samarbete och jag hoppas att ni också får bra fart på kaworna i sommar.

Vi hoppas kunna köra åt rätt håll iaf. Skulle det gå långsamt på banan beror det nog mer på undermåliga förare än dito maskinmateriel... :rolleyes:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Seizure Later skrev:
Säg till så vi kan samåka då... :)

Jag lovar att posta på forumet när vi väl ska åka. Detta kommer ju emellertid innebära att man kommer göra sig till åtlöje då man kommer vara tämligen ringrostig på första körningen... :p

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
abstruse skrev:
Jag lovar att posta på forumet när vi väl ska åka. Detta kommer ju emellertid innebära att man kommer göra sig till åtlöje då man kommer vara tämligen ringrostig på första körningen... :p

Alla är ringrostiga, jag ska lära mig bakvänd växling (ettan uppåt) det kommer att gå komiskt sakta :crash

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Då ses vi på Falken, för jag ska givetvis vara där och mysa åt era stapplande försök att ta er runt banan. :D

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
abstruse skrev:
Jag har varit och beställt färg enligt den Långhåriges instruktioner idag.

Vadå beställt färg? Fixat i sprayburkar eller? Har själv funderat på det för att lacka mina kåpor som jag impulsköpte för att sen vilja sälja men nu tänka behålla...

Berätta!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
oscar skrev:
Vadå beställt färg? Fixat i sprayburkar eller? Har själv funderat på det för att lacka mina kåpor som jag impulsköpte för att sen vilja sälja men nu tänka behålla...

Berätta!

International #709 Perfection, blanksvart, tvåkomponents-hoolabaloo. En polare ska lacka i lackbox.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum