Bankörning på Kemora 23/6-25/6. Dvs tre hela dagar att köra er less på
Banan är bokad kl10-20.00, 23/6 och 24/6 och 10-18.00 den 25e
Boende ingår from Söndag 22/6.
Priset är 2500kr och då ingår banhyra, boende i stugbyn i 5 alt 6 pers stugor inklusive frukost och lunch på banan.
Körningen delas in i tre olika grupper. Snabb, medel och långsam. Startträning och minirace om intresse finns.
Tillägg!....För dom som vill finns det möjlighet att köra på torsdagen oxå. Banan har så kallad open day då du kan betala 40euro för halv dag eller 70euro för hela dagen. Betalningen sker direkt på banan.
För dom som är sugen på det kan jag fixa en extra natt boende till.
Målsättningen är att vi blir minst 25 pers
Verbala funderingar? Då når ni mig på
Anmäl er här i tråden.
Om man ej kan komma pga olika omständigheter så återbetalas inget, platsen kan säljas vidare till annan ej anmäld förare.
Banan är bokad kl10-20.00, 23/6 och 24/6 och 10-18.00 den 25e
Boende ingår from Söndag 22/6.
Priset är 2500kr och då ingår banhyra, boende i stugbyn i 5 alt 6 pers stugor inklusive frukost och lunch på banan.
Körningen delas in i tre olika grupper. Snabb, medel och långsam. Startträning och minirace om intresse finns.
Tillägg!....För dom som vill finns det möjlighet att köra på torsdagen oxå. Banan har så kallad open day då du kan betala 40euro för halv dag eller 70euro för hela dagen. Betalningen sker direkt på banan.
För dom som är sugen på det kan jag fixa en extra natt boende till.
Målsättningen är att vi blir minst 25 pers
Verbala funderingar? Då når ni mig på
Anmäl er här i tråden.
Om man ej kan komma pga olika omständigheter så återbetalas inget, platsen kan säljas vidare till annan ej anmäld förare.
Last edited: