Tja alla hojåkare!
Keppe heter jag och är ny på forumet. Har kört båge i 2 säsonger nu och har verkligen hittat min grej. Jag menar finns det något bättre, härligare, roligare och mer frihetsskapande.![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Jag känner mig aldrig så fri som jag gör på bågen. Den ultimata hobbyn/livsstilen för mig.
Annars så bor jag i Gävle, är 28 år och jobbar på Läkerol som produktionsledare. Har sambo och en dotter på snart 1 år.
Förutom att jobba så hänger jag flitigt på gym, träffar polare, åker hoj och en massa annat skoj.
Senaste bågen är en Honda VFR800 V-TEC -02.
Postar lite bilder på den här nedan.
Jävligt trevligt att vara här!![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Keppe heter jag och är ny på forumet. Har kört båge i 2 säsonger nu och har verkligen hittat min grej. Jag menar finns det något bättre, härligare, roligare och mer frihetsskapande.
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Jag känner mig aldrig så fri som jag gör på bågen. Den ultimata hobbyn/livsstilen för mig.
Annars så bor jag i Gävle, är 28 år och jobbar på Läkerol som produktionsledare. Har sambo och en dotter på snart 1 år.
Förutom att jobba så hänger jag flitigt på gym, träffar polare, åker hoj och en massa annat skoj.
Senaste bågen är en Honda VFR800 V-TEC -02.
Postar lite bilder på den här nedan.
Jävligt trevligt att vara här!
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)