Pertan skrev:Är det körning 5 och 7 aug eller 5-7 aug, har för mig att det var en lockande körning på Midlanda samma helg, men jobbet har nästan övertalat mig att jobba den 6:e tror jag det var, återkommer i veckan om när och var.
Får jag följa medLotta skrev:Det är både den 5:e och 7:e. Femte med Actionpics och sjunde med Racingworld. Och den 3:e är det på Gälleråsen. Så nu har jag funderingar på att åka dit med....det är ju ändå på vägen ner mot Kinnekulle......Så kan tälta och få en dag ledigt emellan varje och körning......Så blir det semestertripp i ett liksom.
Lindén skrev:Får jag följa med
Snäll o förståndig kille ev med min bättre sköna flicka
Villka arrangerar detta hur får man tag på mer info?!Lotta skrev:Och den 3:e är det på Gälleråsen.
Ojdå, det fanns visst ett helt forum för banåkningar här på sporthoj, ögonen är det första man blir blind på.Sb skrev:Villka arrangerar detta hur får man tag på mer info?!
Är du lik en snigel på banan? Kan du beskriva likheten? trodde du åtminstone körde så fort och anpassat som du klarar av.Sb skrev:Fast det verkar inte som att dom ska ha någon långsam grupp så dom kanske inte vill ha sniglar på banan...
5/8 Actionpics.seSb skrev:Villka arrangerar detta hur får man tag på mer info?!
Pertan skrev:Är du lik en snigel på banan? Kan du beskriva likheten? trodde du åtminstone körde så fort och anpassat som du klarar av.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |