axelsson_vpg
Guest
Jag kör kevlar jeans, ryggskydd, crosshjälm och låga mc pjäxor. Funkat fint ett gäng krasher! =D
Jag körde på MVD ställ i år köpte det från prosupermoto.
Och det är dom sämsta kläderna jag någonsin kört i. Sömmarna i byxorna gick sönder när man körde fort samt att dragkedjan var kass.
Det tog en väldans tid innan man fick tillbaka byxorna efter man skickade in dom för lagning ca 4-6 veckor mitt i sommaren som man var utan kläder.
Skinn är oslagbart bäst, men kör man med ställ som går sönder av fartvind vill man fan inte ha dom när man synar asfalten, så mitt tipps är köp inte MVD.
Newsflash, denim är jeanstyg.
Prova skrubba en denimbit mot asfalten![]()
Jag föreslår att du väntar med att köpa kläder eftersom att säsongen är över snart. i januari - februari är det på två hjul i göteborg. sist vart det här i stockholm och då köpte jag mig ett helställ för 2000kr. funkar fortfarande och jag kommer ha det minst en säsong till![]()
Det var som fan! Det är inget jag hört från de jag pratat med. Hmmm, kanske får tänka om eller fråga vidare.
Fick du någon förklaring från leverantören?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!