Jag i fart med att köpa ett skinställ men är lite hängläpp då jag inte får på någon gjort av skinn...
Vettifan vad jag skall ta mig till.
Jag är 170cm lång och väger 95 kg. Inte det mest idealiska för skinnstall.
Om det vore så magen som var stor hade man kunnat göra något åt det. Men jag har nog varit en del på gymmet genom åren utan att vara ett muskelberg.
Jag har ca 119 cm rund bröstet och ett helställ är ju inte ens att tänka på.
Så jag är på jakt efter en skinn jacka. Kör en fireblade så man vill ju ha någon rolig jacka av Berik eller Alpine osv.
I förrgår provade jag en ICON Storlek XXL (ICON är lång i ryggen vilket är bra) men armbågskydden var ju fanken nedanför armbågarna. XL hade de inte inne och L gick inte då det fastnade under armhålorna.
Finns det någon som har ett tips? Vill helöst ha skinn
Har provat ett NONAME märke i textil i XXXL vilket satt skönt men med tanke på hur stor den är runt bagen så är man som en flygplansvinge och lär blåsa av hojjen när man passerad 100.
Lite hjälpsamma tips på kläder uppskattas
Vettifan vad jag skall ta mig till.
Jag är 170cm lång och väger 95 kg. Inte det mest idealiska för skinnstall.
Om det vore så magen som var stor hade man kunnat göra något åt det. Men jag har nog varit en del på gymmet genom åren utan att vara ett muskelberg.
Jag har ca 119 cm rund bröstet och ett helställ är ju inte ens att tänka på.
Så jag är på jakt efter en skinn jacka. Kör en fireblade så man vill ju ha någon rolig jacka av Berik eller Alpine osv.
I förrgår provade jag en ICON Storlek XXL (ICON är lång i ryggen vilket är bra) men armbågskydden var ju fanken nedanför armbågarna. XL hade de inte inne och L gick inte då det fastnade under armhålorna.
Finns det någon som har ett tips? Vill helöst ha skinn
Har provat ett NONAME märke i textil i XXXL vilket satt skönt men med tanke på hur stor den är runt bagen så är man som en flygplansvinge och lär blåsa av hojjen när man passerad 100.
Lite hjälpsamma tips på kläder uppskattas