PIX
Stolt Skåning
Kom hem för typ 10 min sen, tror jag fällde ner stödet vilket jag tydligen inte gjorde, med följd att jag står med cykelns tyngd på vänster ben och försöker att få upp hojen igen. Funka inte, dödar motorn och lägger under stor kraftansträngning ner hojen väldigt försiktigt.
Tar ett nytt tag om hojen och vips så är den uppe igen och jag kör nöjt in i garaget.
Men nu verkar det som om jag sträckt ryggen eller nåt sånt för jag har ont i den, inte konstigt med den belastningen på min lilla taniga rygg.
Aja ville bara skriva av mej lite, och förresten fastän jag lade ner cykeln mycket försiktigt så nog f.n blev där en repa ändå. men bara en liten
Hoppas ryggen fixar sej till imorrn måste ju jobba.
Tar ett nytt tag om hojen och vips så är den uppe igen och jag kör nöjt in i garaget.
Men nu verkar det som om jag sträckt ryggen eller nåt sånt för jag har ont i den, inte konstigt med den belastningen på min lilla taniga rygg.
Aja ville bara skriva av mej lite, och förresten fastän jag lade ner cykeln mycket försiktigt så nog f.n blev där en repa ändå. men bara en liten
Hoppas ryggen fixar sej till imorrn måste ju jobba.