Torkel
Tvåtakt, dubbelt så bra!
Läste precis igenom IB och såg i inbjudan till Hyllinge MS B-race 15/5 att de endast kommer att köra R600 & R1000 (samt ERF). Kan vara bra att veta för er som kör t.ex 250 och har tänkt vara med.
Torkel skrev:Läste precis igenom IB och såg i inbjudan till Hyllinge MS B-race 15/5 att de endast kommer att köra R600 & R1000 (samt ERF). Kan vara bra att veta för er som kör t.ex 250 och har tänkt vara med.
jorpes skrev:Torkel, du som har crossbl... fel, idrottsbladet. Jättesnällt om du kan skriva vilket PG och hur mycket man skall betala till Hyllinge för B-rejset.
Tack
/Jorpes
Har tidningen hemma och är på jobbet nu så det finns säkert någon annan som kan kolla upp summan men jag har för mig att det var 600 kr.jorpes skrev:Torkel, du som har crossbl... fel, idrottsbladet. Jättesnällt om du kan skriva vilket PG och hur mycket man skall betala till Hyllinge för B-rejset.
Tack
/Jorpes
Jo, men det är inget "riktigt" heldags B-race utan en dag med fokus på ERF och med några B-klasser som utfyllnad. 250SP och 125jr får köra i samband med ERF på Falkenberg och även på Gelleråsen under Bikeweeks ERF-lopp, då får inte r600/r1000 vara med. Men visst är det trist!BrInK skrev:Pg nr: 11 05 77-4
Vi i 125jr får inte heller vara med på b-racet!! För j*vligt tycker jag!!! :kocko
//Ullis
Torkel skrev:Läste precis igenom IB och såg i inbjudan till Hyllinge MS B-race 15/5 att de endast kommer att köra R600 & R1000 (samt ERF). Kan vara bra att veta för er som kör t.ex 250 och har tänkt vara med.
Mycket märkligt, jag trodde upplägget skulle vara som B-Racet på SviestadTorkel skrev:Läste precis igenom IB och såg i inbjudan till Hyllinge MS B-race 15/5 att de endast kommer att köra R600 & R1000 (samt ERF). Kan vara bra att veta för er som kör t.ex 250 och har tänkt vara med.
Teddy skrev:Trist, trist. Alltså är det bara ett b-race man kan ställa upp i med en 250R och det är LMS 29/8 som jag nog inte kommer att kunna ställa upp i. Jag hade sett fram emot att glida runt på B-race i sommar, jag gillar verkligen de tillställningarna. De är opretantiösa och håller bara på en dag vilket är precis lagom. De är lika avslappnade som en Racer-Pelle med en kopp kaffe i handen en ljummen vårkväll på Sviestad.
BrInK skrev:Pg nr: 11 05 77-4
Vi i 125jr får inte heller vara med på b-racet!! För j*vligt tycker jag!!! :kocko
//Ullis
Torkel skrev:Jo, men det är inget "riktigt" heldags B-race utan en dag med fokus på ERF och med några B-klasser som utfyllnad. 250SP och 125jr får köra i samband med ERF på Falkenberg och även på Gelleråsen under Bikeweeks ERF-lopp, då får inte r600/r1000 vara med. Men visst är det trist!
Jag drog paralleller till hur det var i fjol då 250SP, 125 jr och ERF samkörde på Falkenberg och på Gelleråsen. Det kördes inga R600/R1000 varken på Gelleråsen elelr Falkenberg i samband med ERF då vad jag kommer ihåg men jag kan ju ha fel. Kort sagt, jag vet inte vilka klasser som ska köras den 24/7!Da Weasel skrev:Alltså vaddåFår inte R1000 vara med på B-rejset 24:e Juli
![]()
Var står det eller vem har sagt det ???
Teddy skrev:Trist, trist. Alltså är det bara ett b-race man kan ställa upp i med en 250R och det är LMS 29/8 som jag nog inte kommer att kunna ställa upp i. Jag hade sett fram emot att glida runt på B-race i sommar, jag gillar verkligen de tillställningarna. De är opretantiösa och håller bara på en dag vilket är precis lagom. De är lika avslappnade som en Racer-Pelle med en kopp kaffe i handen en ljummen vårkväll på Sviestad.
Nyteknik skrev:Nää, vad är detta?! Jag räknade ju iskallt med att göra min debut där och då. Vad trist! När är nästa tävling? SM på Sviestad? Slutet av maj? Mycket osäkert om jag kan delta då.![]()
Packalén skrev:Vadå ERF?? Vart står det? Kollade på ERF.nu men där stod det inget....
Jepp men kika i IB som kom i morse så står det annorlunda. Eller har jag läst fel så in i norden? Kan ingen scanna in och lägga upp?Palte skrev:På Hyllinges hemsida står det att ERFet ska gå den 12/9. Står bara B-race den 15/5. Detta stod i deras kalender.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |