Klippte ihop en filmsnutt av min båge

Johan31

Medlem
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
Suzuki RGV 250 VJ23, Honda RC45, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX-R 50, Kawasaki Ninja 400, Suzuki RMZ 450
Shit vilken "Superbike"...men reg-plåt fram usch nej tack:va ....Vart har du importerat den ifrån?

burnout

gasa mera ;-)
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
ingen för tillfället
vill inte låta grinig men varför körde du den inte istället.....då ser man hur den ser ut och hör hur den låter...

Hanzzon

Den långe Den snygge Å Den vackre
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
R1 03, sådär Blå/Svart
Nu sparkar jag i luften å säger att han kanske har den nere i Asien och man måste kanske ha reg plåt fram där, men vad vet jag

Corise

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2007
Hoj
.
Nu sparkar jag i luften å säger att han kanske har den nere i Asien och man måste kanske ha reg plåt fram där, men vad vet jag

O ja, man måste ha fram o bak i Indonesien. Bågen är direkt-import från Japan via Suzuki här och jag köpte den secondhand från Suzuki-'bossens' son som inte kör så mycke längre.Trafikpoliser här har en tendens att leta efter anledningar att få stoppa en och skinna en på ett par kronor. Kommer ihåg ett par år sen när jag hade en snutbil efter mig i flera kilometer helt utan anledning. Jag körde felfritt men tillslut slog dom på blåljusen och bad mig köra in till vägkanten för att kolla körkort.. :D

vill inte låta grinig men varför körde du den inte istället.....då ser man hur den ser ut och hör hur den låter..

aa de får bli att göra något sånt framöver.. :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...