Kliver ur klubben!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Devil

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Suzuki TL 1000 R
Devil/Devilsbitch skiter i Lakrits. Orkar inte med allt skitsnack och dumma kommentarer om vem som är bäst och snabbast.Det finns ju dom som har smakat asfalt och ändå är så jävla duktiga.Allt diss om V-twin gör mig riktigt :mad: Trodde att meningen med detta var att åka hoj och ha skoj. FUCK YOU VERY MUCH :arsele

Last edited:

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Baj Baj....

More V twin to the ppl.... Synes längs med vägarna... :tummenupp

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Vinterdeprissionen är snart över och snön har börjat smälta tänk igenom detta..

Det ända roliga vi har över vintern är just detta med forumet och lite ironi och trams, men det får aldrig bli personliga påhopp på forumet. Detta löser man via PM.

Ändra kommentaren: Fuck you all.... dra inte in hela klubben då blir jag påverkad och det vill vi inte.

Mvh Valle

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
Naturligtvis ska du kliva ur klubben om du inte trivs, det är bäst för alla parter.
Att däremot dra 65 medlemmar över en kam känns ju lite sådär...

Hursomhelst är du ju alltid välkommen tillbaka om du skulle ångra dig. :tummenupp

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Devil skrev:
Devil/Devilsbitch skiter i Lakrits. Orkar inte med allt skitsnack och dumma kommentarer om vem som är bäst och snabbast.Det finns ju dom som har smakat asfalt och ändå är så jävla duktiga.Allt diss om V-twin gör mig riktigt :mad: Trodde att meningen med detta var att åka hoj och ha skoj. FUCK YOU VERY MUCH :arsele

Euhh? Vem är du? Är det verkligen härinne på Lakritsdelen, el ute på "stora" sporthoj du blivit dissad? Gäller att se skillnad på äpplen o päron, personligen har jag inte sett något av dig härinne på 2 år eller el att du blivit påhoppad av lakritsmedlemmar, masterspammer som jag är?

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Nu känns det t.o.m som att inte ens JAG är riktigt med.. :va

"Dissandet" hit å dit är något som, åtminstone jag själv, uppfattat som lite ploj. Lixom Suzukidrivers narras lite med Kwakdrivers å vise versa.

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
IvarS skrev:
Tror det denna attityd han retar sig på :7peta

Kan man inte ta skämt om vilken hoj man kör/äger bör man kanske ta en titt på sin självkänsla och självförtroende.
Man är den man är oavsett om man åker Compakt eller Dakota.
Men om man åker Monza, ja då är man förlorad. :hihi OBS! Ironi i meningen. OBS!
Tråkigt kan man ha hemma i garderoben eller framför tv:n.
Välkommen ut till den fantastiska verkligheten. :banana

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Man måste kunna ta kommentarerna på SH med en klackspark. Ironi är det som håller igång forumet, för vad vore det för diskussioner om alla bara pratade allvar, och vill man göra det då skall man inte hänga här utan på ett politiskt forum.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
aRWe skrev:
Man måste kunna ta kommentarerna på SH med en klackspark. Ironi är det som håller igång forumet, för vad vore det för diskussioner om alla bara pratade allvar, och vill man göra det då skall man inte hänga här utan på ett politiskt forum.
Eller om man vill mygla till sej Toblerone, feta lägenheter i sthlm eller bonusar..:5sure

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...