Klocka att ha på mc´n

hugge

Gör som Kina köp Volvo
Gick med
16 Feb 2004
Skulle vilja/behöva en kocka på mc´n. har sökt på google men allt man hittar är ju armbandsur. Vill helst inte köpa ett armbandsur och sedan ta bort banden inte värdens snyggaste ju. Någon som vet något bra alternativ??

hugge skrev:
Skulle vilja/behöva en kocka på mc´n. har sökt på google men allt man hittar är ju armbandsur. Vill helst inte köpa ett armbandsur och sedan ta bort banden inte värdens snyggaste ju. Någon som vet något bra alternativ??
Kommer inte ihåg vart jag såg dom men det finns mc klockor som man trycker på bulten (bultarna) på styrkronan. Värkar smidigt tycker jag och letar själv efter en sådan

Sundance Kid skrev:
någon som vet om det är någon lampa på den?? inte för att man e ute å kör mitt i natten varje natt men ändå!!!

Nej!

Hade en sådan på min förra blade! Helt ok, men försök fästa den så långt in under kåpglaset, då den inte är för utomhusbruk. :tummenupp :tummenupp

Min polare har åkt 2000 mil med en gratisklocka han fått av en Kalle Anka-prenumeration fäst på backspegeln :D Den funkar fortfarande.

Försökte göra likadant med en gammal GUL-klocka, den pajade efter några veckor.

Slutsats: Kalle Anka är kvalitet

saft skrev:
Min polare har åkt 2000 mil med en gratisklocka han fått av en Kalle Anka-prenumeration fäst på backspegeln :D Den funkar fortfarande.

Försökte göra likadant med en gammal GUL-klocka, den pajade efter några veckor.

Slutsats: Kalle Anka är kvalitet

Musse Pigg klockorna är kassa!!!! är inne på min 5:e nu... :3freak

touringbutiken 69-7837 artikelnummer på den klocka jag hade förr.
batterierna räcker minst hela säsongen o den e grymt liten o tro det även ska finnas en kolfibervariant :tummenupp

Köpte en liten digitalklocka (den billigaste) på teknikmagasinet. Satte fast den med självhäftande karborrband. Funkar skitbra ända tills man glömmer den på hojen och den blir snodd... :( VEM snor en klocka för 50 spänn?!

/FW

Jag kör själv med teknikmagasinets digitala 50:- klocka, men Duells har den där analoga som man skruvar runt styret, jag hade ingen plats för den, dessutom är den kromad, så det är lite customstuk på den...

Min 50:- klocka pallar mer regn än vad jag gör, men så sitter den långt in under kåpglaset, vilket inte jag gör....

Två år sedan när jag hade min zx9 så var det yttertemperaturmätare och 12voltsuttag under kutsen som gällde.... Trot eller ej, men det gick fortfarande att både knäskrapa och göra stoppies med dom på.

watson skrev:
Köpte en liten digitalklocka (den billigaste) på teknikmagasinet. Satte fast den med självhäftande karborrband. Funkar skitbra ända tills man glömmer den på hojen och den blir snodd... :( VEM snor en klocka för 50 spänn?!

/FW

Folk snor ALLT! sorgligt men sant!
Lågvattenmärket var när gravlyktan från graven stals.....hur i helvete tänker man då...? :huvet

Vad mycket olika kockor det fanns. Tackar för hjälpen :Bugar . blir nog en från teknikmagasinet billigt och bra det tycker jag om :tummenupp

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick