Klotarkungen har gjort det på Bromma IGEN!!

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Eftersom jag är tjej och ääälskar :rolleyes: skvaller så måste jag ju berätta för samtliga på forumet att Backe gjort det igen! Denna gång kunde han ju inte skrapa skattemärket, då det redan var gjort, men enligt ryktena så slog han över när han övade 12:eek:r. Han försökte jaga rätt på TTR:en, och lyckades faktiskt dra upp den innan den dog!!! :eek:
Frågan är om herrn tänker klota varenda gång han åker till Bromma...? Det sägs att övning ger färdighet och om herr Backe fortsätter såhär, så kommer han vara en jääävel på att klota... :D :D

Go for it Backe! Ett par cm kvar nu... :tummenupp

/Fröken Skvaller!! :D

Backe

Farsa
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Honda motard
Hahaha!

Har blivit några vurpor nu men det hör till mcandan... Komma ner till bromma och köra halvhjärtat fungerar liksom inte man måste ligga i!

Watson var va det som hände på rörken för ett par veckor sen? Nån som klotatde hörde jag... :D
:squid :squid :squid

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Backe skrev:

Watson vad va det som hände på rörken för ett par veckor sen? Nån som klotatde hörde jag... :D

*Host* Det man inte kommer ihåg har aldrig hänt, och jag lider av GROV alzeimers!! Jag har absolut I_N_G_E_N aning om vad du dillar om.... :D :rodnar

Ska man klota ska man göra det med stil... Inget feglir här inte! :fakta (Sen att hojen kanske blir mindre ful av feglir är en annan historia :crash )

/Fröken fräken

race

ninja hooker
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawa zx6r -98
öö e de du som har den där rg250 med skrapad sidokåpa?? :crash :crash
by the way...du har pmn snart!!

Anders :notme

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
race skrev:
öö e de du som har den där rg250 med skrapad sidokåpa?? :crash :crash
Anders :notme

*Host* Har ju hört om nån som sladdade iväg med kall baksula och la sej pladask framför ett gäng bruvdar..... :lol

Om jag någon gång skulle klota :rolleyes: så skulle jag göra det så snyggt att farbrorblå inte skulle kunna ha några synpunkter på hojen efteråt.... Mitt baklyse är jag rädd om... :crash

Angående PMS så får jag bara det av killar som lovar mej ringar, och sen drar sig ur i sista sekunden....

/Fröken trötter

Ylle

..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx6rr
Hoppas han inte blandar in nått F bolag bara. Då är han tönt!!!. Själv har jag krashat lyset vid "12" övningar. Kostade 1400:- Plus att kutsen är något deformerad.

race

ninja hooker
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawa zx6r -98
watson kan du vara så snäll att rensa din inkorg så man kan pm:a dig!! lr vet du inte hur man gör när man rensar :lol

/Moppe Kungen :squid

s9d8as0vjk

Guest
Ajdå Backe ! Men du verkar ju inte gjort dig illa iallafall så det är bara borsta av sig och "gör om gör rätt". :)

Snart sitter dom där som Matti och Jompa! Ser ruggigt ballt ut med 12-or

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
watson skrev:
Eftersom jag är tjej och ääälskar :rolleyes: skvaller så måste jag ju berätta för samtliga på forumet att
/Fröken Skvaller!! :D

Jag trodde att du,,,igen,,,,. :skrämd

:hej

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
race skrev:
watson kan du vara så snäll att rensa din inkorg så man kan pm:a dig!! lr vet du inte hur man gör när man rensar :lol
/Moppe Kungen :squid

OT: Bara för allas info så har Watson, efter mycket knåpande med intruktionsboken :rolleyes: , rensat mailboxen, så nu är det bara att pm:a på!! Jag får ju så många pm, att jag inte hinner rensa... :eek: )

/Fröken OT

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...