R1 racer
Stick i ögat!
Hej! på Er.
Är lite lite kluven av val till min hoj (R1:a) och söker Er erfarenhet av Akrapovics helsystem racing line eller Evolution eller turbo.
Står lite inför ett kluvet val om jag ska välja och köpa ett turbokit eller nöja mej med helsystem.
Det är ju helt 2 skilda saker,systemet ger väl en 10-14 hästar medan turbon ger helt andra möjligheter.
Vill höra Era för o nakdelar med helsystem eller turbo.
Blir hojen mycket känslig med ett turbokit i hanterbarhet? tänker
då inte på raksträckor o sånt utan vid vanlig körning i stad eller små slingriga vägar.Reagerar den vid minsta gaspådrag så man måste sitta klistrad till hojen o styret?.
Är turbomontage mycket slitsamt på hojen,oki givetviss beror det oxå på hur man kör men håller cykeln o motorn för såna påfrestningar?.
Vad säger besiktningen om Era turbo hojar? eller det går snällt o smita förbi om man bjuder på en vetekrans?.
Tackar på förhand.
Mvh Peter.
Är lite lite kluven av val till min hoj (R1:a) och söker Er erfarenhet av Akrapovics helsystem racing line eller Evolution eller turbo.
Står lite inför ett kluvet val om jag ska välja och köpa ett turbokit eller nöja mej med helsystem.
Det är ju helt 2 skilda saker,systemet ger väl en 10-14 hästar medan turbon ger helt andra möjligheter.
Vill höra Era för o nakdelar med helsystem eller turbo.
Blir hojen mycket känslig med ett turbokit i hanterbarhet? tänker
då inte på raksträckor o sånt utan vid vanlig körning i stad eller små slingriga vägar.Reagerar den vid minsta gaspådrag så man måste sitta klistrad till hojen o styret?.
Är turbomontage mycket slitsamt på hojen,oki givetviss beror det oxå på hur man kör men håller cykeln o motorn för såna påfrestningar?.
Vad säger besiktningen om Era turbo hojar? eller det går snällt o smita förbi om man bjuder på en vetekrans?.
Tackar på förhand.
Mvh Peter.