kmx 125 info?

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
Nån som har lite info förutom det som står i stickyn. Sökt har jag med gjort men hittar asså inte mycket info om den verkar vara en liten mysko hojj. :tungan

Det blir ingen wsm det var asså för lite krut i dem och då menar jag för lite det var inte acceptabelt. Körskolan fick inte ha dem motorcyklarna att övningsköra med för dem kom inte upp i hastighet me dem. Så därför fudnerar jag på en billig 125 och lackera om och lite så.

http://www.blocket.se/vi/7662173.htm?ca=23_8_s

typ den...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Slipbert skrev:
2052002 Nån som har lite info förutom det som står i stickyn. Sökt har jag med gjort men hittar asså inte mycket info om den verkar vara en liten mysko hojj. :tungan

Det blir ingen wsm det var asså för lite krut i dem och då menar jag för lite det var inte acceptabelt. Körskolan fick inte ha dem motorcyklarna att övningsköra med för dem kom inte upp i hastighet me dem. Så därför fudnerar jag på en billig 125 och lackera om och lite så.

http://www.blocket.se/vi/7662173.htm?ca=23_8_s

typ den...

20 gånger hellre wsm en xlen.. xlen måste fan va slöare.

För 12000 får du en crm å dom fan så mycket snyggare...

FeJ

Längtar tills mellankort
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
Harley Heritage
ska bara ha nått att pilla med sen över sommaren så om den är så snygg skiter jag nästan i. Vill ha lite pulver i och gärna lite bakhjul sett på film att den inte ska va så dålig. Men vill höra era åsikter

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Slipbert skrev:
2052079 ska bara ha nått att pilla med sen över sommaren så om den är så snygg skiter jag nästan i. Vill ha lite pulver i och gärna lite bakhjul sett på film att den inte ska va så dålig. Men vill höra era åsikter
såg konstigt ut, inga kylvingar men det var en vätskekyld om jag såg rätt. Vart sitter kylaren :va

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Lundgren skrev:
2052225 såg konstigt ut, inga kylvingar men det var en vätskekyld om jag såg rätt. Vart sitter kylaren :va

På andra sidan kanske? Jag vet att en del gamla 80cc bara har en kylarvinge. Det ser lite skumt ut :3freak

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
enduroemil skrev:
2052393 På andra sidan kanske? Jag vet att en del gamla 80cc bara har en kylarvinge. Det ser lite skumt ut :3freak
Måste se ruskigt dumt ut med en kylvinge, därför trodde jag att den typ satt i mitten eller något, trodde inte att de skulle sätta den på ena sidan med en kylvinge. Mycket märkligt

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
En liten designmiss på KMX:en :p

Väldigt lättkörd o behaglig motor.. går helt ok att åka på bakhjulet med den också.. min har funkat hur bra som helst.. bara lite elfel men annars ha allting funkat perfekt och alltid startat :)

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Någon som sitter och trycker på sprängskiser till en KMX? Jag hitta inga på hela internet :argpådato Och grejen som har gåt sönder har väll inte ens ett svenskt namn :huvet

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy