Chrille skrev:Jag tror att jag ska komma ner vid niosnåret så jag hoppas fanimej att min anmälan är ok. Har inte fått någon startbekräftelse eller annat men finns med i startlistorna. Annars ska jag supa och vifta med flaggor...
oscar skrev:Du byter alltså mc-körningen mot flaggviftandet...
Chrille skrev:Och stjäla hiphop-skivor. Nu hade vi stora problem med Zoulfly's transande på Atorp men till helgen kanske vi kan fokusera på att få tyst på erat j-a yo'ande
Chrille skrev:Och stjäla hiphop-skivor. Nu hade vi stora problem med Zoulfly's transande på Atorp men till helgen kanske vi kan fokusera på att få tyst på erat j-a yo'ande
oscar skrev:Någon som har fått papper o pass o sånt från dom!?
När börjar folk härifrån ramla in i depån?
Pålle skrev:Boomblaster'n är med, vi ska gunga hela depån med tunga beats!
oscar skrev:WORD!!!
Jalle skrev:....
Eller ni kanske inte ens har åkt 142:a?
Bevare mig väl.......
Chrille, det är uppfostringsdags!!!!
Chrille skrev:Vi får köra den hårda stilen med de små felskruvade liven innan det är för sent. Visst kommer det grinas och snoras men deras föräldrar kommer tacka oss.
Jag tar med mig en dunk som inte är kolad än och så ska de små liven dricka en rejäl grogg på 50/50 hallonsaft/finkelsprit utan att kräkas. (De små skåningarna är tydligen lite veka på den fronten med och efter uppvisningar i depån klocka halv nio på kvällen i Atorp så måste detta åtgärdas.)
Sen blir det spridda småfrågor.
- Vilken kam är vassast K eller R
- Hur lång är växelspaken i en riktig 140?
-
Jonte R1 skrev:Har idag fått startbekräftelse ! På den står det att den skall medtagas. Dom var jävligt sena med den kan man säga...
Chrille skrev:Jag tror att jag ska komma ner vid niosnåret så jag hoppas fanimej att min anmälan är ok. Har inte fått någon startbekräftelse eller annat men finns med i startlistorna. Annars ska jag supa och vifta med flaggor...
oFFkeFF skrev:heter det inte word up, niggah
Pålle skrev:R ?
57cm
Häda inte, jag har fan ägt en 142 De Luxe -73 i två månader. Grym bil att lära sig sladda med. Kapade fjädrar, Grupp-A vinge och överväxel regerade vintern 2001/2002...
En i skånemaffian lagade pizza efter litta öl, det kan vi erkänna. Den andra alkisen drack en liter själv och var ändå på hemmaplan.. RESPEKT för fan!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |