Haha, jävla kyckling
finns en hel marknad för Girls gone saggy
Så då finns dess motpol också..oltimers gone downhill
Haha, jävla kyckling
Nu ska vi se här, var fan satt den där bannaknappen nu igen....mutter, mutter........finns en hel marknad för Girls gone saggy
Så då finns dess motpol också..oltimers gone downhill
Nu ska vi se här, var fan satt den där bannaknappen nu igen....mutter, mutter........
lugn...du kan låna sportbikes
Jag råkade ut för samma sak på min iPad igår och idag. Inte den grafiska reklamen, utan popupen som föreslår att det finns hundratals liggvilliga i närheten. På min dator har jag inte märkt något än ikväll.
Det som väl talar mot malware är att det bara hände när jag hade Sporthoj.com som aktivt fönster. När jag stängde ner Sporthoj.com så dök aldrig popupen upp.
Ok, tack för infon! Det är iaf rapporterat.
Malmware är ju lite lurigt. Det KAN även eventuellt vara så att annonser inom Google-servrarna hijackats.
Jag är ju säker på att Google i sina inställningar för AdSense (som produkten heter) absolut inte tillåter någon som helst reklam.
Normalt sett om det är en Google-annons så ska det finnas en liten trekantig pil i övre högra hörnet som heter "AdChoices".
Fanns den med? Om inte, kan du högerklicka och få ut ungefärlig URL / domän för annonsen så skickar jag vidare detta till Egmont som sen tar det direkt med Google (Sverige).
Addblock nästa .... jag får djurfoder på min sida ... har precis googlat hundmat..
och ja! jag skiter i om sporthoj inte får in sina annons pengar, sidan var mycket bättre innan den ägdes av stora mediamoguler... så de så!!!
Jag tror så här, man har helt enkelt översatt ditt nick från svenska till engelska och fått som resultat "The Prick"
Tadaaaa....
Googla på lite snusk då surgubbe
Egmont har svarat att det finns nätverksannonser som tyvärr kan ha varit de som fulat sig.
Vid årsskiftet avslutas alla nätverksannonser, och det kommer bli nya format. Så efter det ska det vara löst.
Tills dess, får vi bara ursäkta för eventuella dumma och fula annonser!
På jobb där det snurrar IE får jag popup med varningsmeddelandet "Blockerat av landstingsdirektören" kategoriornografi.
Jag tycker det är för jäkligt att det bara är landstingsdirektören som får titta på porr och inte vi andra.
På jobb där det snurrar IE får jag popup med varningsmeddelandet "Blockerat av landstingsdirektören" kategoriornografi.
Jag tycker det är för jäkligt att det bara är landstingsdirektören som får titta på porr och inte vi andra.
Nu väntar jag på det stora avslöjandet:
Och problemet är ... ?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras