Knutstorp 29 juni 09

Monica

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
Kawa Z750s, MT-01 och Suzuki GSX1400
Här kommer lite bilder som jag tagit under dagen
http://www.pixbox.se/alb_show_id1088288_page7.html

Om det är någon bild som faller dig i smaken så pma mig här eller på pixbox.

En del bilder ser ut som de inte har hela hojen med,. men det blir så ibland när man förminskar :va

Åh jo Lasse, du fastna me på foto :yoparty F-n att jag missa när du duscha me skinnstället då :krama Hade ju gärna hjälpt dig med att skrubba ryggen :gnissla

På onsdag ses vi på Rakan.....
 

EmKao

Småläning
Gick med
20 May 2005
Ort
Höör
Hoj
Dominator - GSXR 750 K8
Trevliga foton!
Sen att man fastnade på några stycken är ju bara plus

:tummenupp
 

LANmover

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
Street triple
Första bandagen för mig och det var riktigt kul!!
Kul att man fastnade på några bilder även om det inte ser ut att gå snabbt.
 

Monica

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
Kawa Z750s, MT-01 och Suzuki GSX1400
@ EmKao, Micke H och Oas Tack för berömmet! :krama

@ Bumble-bee jag ska kolla igenom och se om jag kan hitta några fler. Priset beror lite på hur mycket jag behöver fixa med fotona. Men det är inga större summor.

Första bandagen för mig och det var riktigt kul!!
Kul att man fastnade på några bilder även om det inte ser ut att gå snabbt.
Det du har gjort är dålig stil tycker jag! :mad: Fotona kostar inga större summor för den enskilde, men jag (och alla andra som fotar) har kostnader för att åka ut och fota. Visst gör man det för att det är roligt, men för dens skull så stjäler man inte :mad:

Jag har inte lagt någon vattenstämpel över fotona för jag tycker att det tar bort det roliga när man tittar på dom. Men tydligen så behövs det.... På det lilla jag har lagt ut, så har ett antal personer snott bilder. Trist, men som de säger What goes around, comes around :D
 
Last edited:

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Malmö - Lever innanför broarna.
Hoj
Honda VTR1000F
@ EmKao, Micke H och Oas Tack för berömmet! :krama

@ Bumble-bee jag ska kolla igenom och se om jag kan hitta några fler. Priset beror lite på hur mycket jag behöver fixa med fotona. Men det är inga större summor.


Det du har gjort är dålig stil tycker jag! :mad: Fotona kostar inga större summor för den enskilde, men jag (och alla andra som fotar) har kostnader för att åka ut och fota. Visst gör man det för att det är roligt, men för dens skull så stjäler man inte :mad:

Jag har inte lagt någon vattenstämpel över fotona för jag tycker att det tar bort det roliga när man tittar på dom. Men tydligen så behövs det.... På det lilla jag har lagt ut, så har ett antal personer snott bilder. Trist, men som de säger What goes around, comes around :D

Det där verkar vara en allmän uppfattning, "Är det digitalt är det gratis".
Men de hamnar ju knappast på fler bilder efter det så det är ju ganska lätt att lösa...:)

Man tar sig till o från banan, lägger en hel del tid på att sortera/granska bilder, lägger upp dem nånstans där folk kan se dem osv.

Mest imponerad är jag av de som tycker det är dyrt, speciellt i jämförelse med kostnaden för en sporthoj, en bandag eller liknande...
 
Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
@ EmKao, Micke H och Oas Tack för berömmet! :krama

@ Bumble-bee jag ska kolla igenom och se om jag kan hitta några fler. Priset beror lite på hur mycket jag behöver fixa med fotona. Men det är inga större summor.


Det du har gjort är dålig stil tycker jag! :mad: Fotona kostar inga större summor för den enskilde, men jag (och alla andra som fotar) har kostnader för att åka ut och fota. Visst gör man det för att det är roligt, men för dens skull så stjäler man inte :mad:

Jag har inte lagt någon vattenstämpel över fotona för jag tycker att det tar bort det roliga när man tittar på dom. Men tydligen så behövs det.... På det lilla jag har lagt ut, så har ett antal personer snott bilder. Trist, men som de säger What goes around, comes around :D

En liten fråga från en färsking här: Vad skulle bilderna kosta stycket för att man ska få kalla dom "egna" och använda dom för att visa upp för att marknadsföra sitt intresse?
 

Monica

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
Kawa Z750s, MT-01 och Suzuki GSX1400
Tack

Sorry! Jag har självklart tagit bort bilden och skickat PM till dig.

för att det fortfarande finns rakryggade människor :tummenupp. Jag har fått ett pm med en fullt godtagbar ursäkt. Allt tillhör nu historien och jag ska med glädje fotografera dig fler gånger :krama
 
Last edited:

Blyger

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Ystad
Hoj
Daytona 675
Fina bilder Monica
Måntro du skulle skrubba rygg........
Ha de bäst :hej
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Lite mer tele så har du en bra grund att stå på Monica. :) Fina bilder!
Stölder av bilder kommer du aldrig att kunna bekämpa mer än med den feta vattenstämpeln, tyvärr.
 

Monica

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
Kawa Z750s, MT-01 och Suzuki GSX1400

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Åh tack JKay! You made my day! Beundrar dina verk och din känsla för motiv, så det betyder mycket för mig :Bugar

:rodnar Oj, ja alltså...eeehhh....*tihi* :krama

Våga fylla bildrutan med motivet och hitta komponeringar som passar så ska det bli strålande! :)
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top