Knutstorp idag

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
En magsjuk Åsa sänker sitt PB med över 3 sekunder :tummenupp
Det tar sig som mordbrännaren sa :D
Hon gör valet att inte köra sista passet, vilket jag tycker är helt rätt beslut med tanke på omständigheterna.

Micke ja vad ska vi säga? Fan vad du bromsar tidigt efter rakan
Annars körde han bra tycker jag men tiderna sjunker inte! Vad ska vi göra med dig?

Bingo kör snabbare och snabbare även med dåligt bakdäck, jag kränger på ett bättre däck till honom och vips sjunker tiderna ännu mer :tummenupp

Stackars Tobbe (TR-Racing) skjuter förmodligen den kittade motorn på rakan :(
Det lät inte bra förmodligen en ventil som gett sig.......

Xenomorf`s koppling slirade så det blev bara föråkare för honom.
Han brände förmodligen den redan på racet i Falkenberg...

Tack för lånet av däckvärmare, då våra inte har kommit :tummenupp

Annars inga större skandaler tycker jag :hej

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Kul att träffa grabbarna (å tjejerna) i RR....
Ni är ju riktigt trevliga därnere i Skåneland.
;)

Tack för kaffet, "Snabbe_jag"!
:tummenupp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
El Presidente skrev:
Kul att träffa grabbarna (å tjejerna) i RR....
Ni är ju riktigt trevliga därnere i Skåneland.
;)

Tack för kaffet, "Snabbe_jag"!
:tummenupp

Vissa glömde sin ryggsäck av ren trötthet ;) se nu till att skrapa ihopa ett gäng och kom ner till SRW en Söndag (boka er först).

Kul att gasa idag, jag får väl sikta på 1.15 den 5 Juli iställer, kul med mål, starkt av Åsa att köra trots att hon va magsjuk (har hon pussat Martin på Falken förra helgen) ;)

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
GSXR1100R skrev:
Vissa glömde sin ryggsäck av ren trötthet ;)

Snacka om att vara förvirrad!
:rodnar
Tur att det inte sitter i benen, då hade väl jag sprungit ihjäl mig eller nå't....
TACK för du var en hyvens kille och tog hand om ryggsäcken!

Kan berätta för alla er som INTE var på Knudan att karla-karlen Micke dundrade in i depån efter ett av alla passen, slängde de TOTALT nerslipade knäpuckarna, satte på ett par fräscha samtidigt som han hällde i sig 4 koppar becksvart kaffe, sköljde ner det med en kvarting, för att senare ge sig ut för att sätta ännu ett av sina 1.05 varv!!!
:rofl

Micke for vice Präsidänt!!
:rock :bow

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
El Presidente skrev:
Snacka om att vara förvirrad!
:rodnar
Tur att det inte sitter i benen, då hade väl jag sprungit ihjäl mig eller nå't....
TACK för du var en hyvens kille och tog hand om ryggsäcken!

Kan berätta för alla er som INTE var på Knudan att karla-karlen Micke dundrade in i depån efter ett av alla passen, slängde de TOTALT nerslipade knäpuckarna, satte på ett par fräscha samtidigt som han hällde i sig 4 koppar becksvart kaffe, sköljde ner det med en kvarting, för att senare ge sig ut för att sätta ännu ett av sina 1.05 varv!!!
:rofl

Micke for vice Präsidänt!!
:rock :bow

(Jag sätter in 1000 spänn på ditt konto i kväll)

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Petjo va där och satte 1.03 tider, prexis som Zilversurfer gjorde för ett par år sedan (trumbromsar och diagonaldäck på den tiden).
Jag har ett par häftiga klipp där Petjo klipper mig på insidan :skrämd

Kullberg

........
Gick med
11 May 2003
Hoj
DM Brutale
GSXR1100R skrev:
Petjo va där och satte 1.03 tider, prexis som Zilversurfer gjorde för ett par år sedan (trumbromsar och diagonaldäck på den tiden).
Jag har ett par häftiga klipp där Petjo klipper mig på insidan :skrämd

kan man få se dom kanske? :rolleyes:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kullberg skrev:
japp, men inte när man är nära att krocka ;)
*viskar*psst vår lilla hemlis*viskar*
Ingen fara vi va långt ifrån att kroka ihopa idag, du kör förnuftigt (hälsa farsan) :tummenupp

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Aaaahh vad kul det var. Idag känner jag mig dock helt mörbultad. Målsättningen för dagen var att komma under 1.12 men det sket sig. Personbästat sjönk dock med en sekund så jag är inte helt missnöjd. Bakdäcket jag kom till banan med var riktigt, riktigt slitet och gav mig ett par släpp i utgångarna. Lyckligtvis fanns det så treliga och hjälpsamma personer som Snabbe_jag på plats och han hjälpte mig dels att hitta ett bra däck, dels att montera det. Vad säger man om sånt? Många tack, Snabbe_jag, hoppas jag kan återgälda vänligheten. (Det är förresten en upplevelse att se S_j meka. Det ser så lätt ut och går så snabbt att man inte riktigt fattar det.) Den enda obehagligheten var att jag under dagens allra sista varv blev utträngd i högern efter rakan. Precis när jag skall apexa märker jag att någon annan är på väg om mig på innern, ca en halvmeter bakom mig. Jag trodde inte att vi skulle få plats båda två och ändrade snabbt spår men märkte att jag skulle blåsa ut över kurbsen. Lyckligtvis går det just där upp en väg till sjukstugan så jag reste upp bågen, körde över ett grusparti och lyckades köra upp på på vägen till ambulanserna - höll mig alltså på hjulen.

Med tanke på hur Åsa mådde är det imponerande att hon körde öht. Att hon sedan kapade personbästat med tre sekunder är nästan obegripligt. Snyggt Åsa! :tummenupp

Micke, du får fan börja gasa lite. Det är inte bara ditt personbästa som måste vårdas. Du måste också tänka på 40-åringarnas rykte i RR-världen. Folk kan ju få för sig att vi är för gamla, för feta, för talanglösa och för rika. :D

Det var också fler andra SH-profiler på plats. El Presidente fick jag förmånen att tala med en stund - mycket trevligt. Blondie, från WCX, träffade jag också men fick tyvärr inte tillfälle att prata med någon längre stund. Det får bli en annan gång. :tummenupp

Tack alla för en mycket trevlig dag på banan! :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bingo skrev:
Micke, du får fan börja gasa lite. Det är inte bara ditt personbästa som måste vårdas. Du måste också tänka på 40-åringarnas rykte i RR-världen. Folk kan ju få för sig att vi är för gamla, för feta, för talanglösa och för rika. :D

Supermecken är underbar, fixar allt :bow vetefan hur man ska kunna ta sig runt snabbare än dig Bingo, trots att du är äldre, fetare och rikare än mig så har du 3-4 sekunders marginal till mig, dessutom på en gathoj :( kan det bero på att jag är förnuftigare än dig :confused:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
Supermecken är underbar, fixar allt :bow vetefan hur man ska kunna ta sig runt snabbare än dig Bingo, trots att du är äldre, fetare och rikare än mig så har du 3-4 sekunders marginal till mig, dessutom på en gathoj :( kan det bero på att jag är förnuftigare än dig :confused:
Jepp, Supermeken är fan en klippa! Hehe, jag är i själva verket yngre, slankare och fattigare så du kan GLÖMMA att köra runt snabbare än jag. Och så en liten ordningsfråga, hur får du det till 3-4 sekunder? :D

Men hörru, en annan sak, som vi nästan glömt, är att vi måste sälja din kawwa. Det som sades innan racet var ju att om:
* du inte kommer under 1.15 säljer du den
* jag inte kommer under 1.12 säljer jag den

Och med tanke på att vi båda misslyckades så är den väl till salu? :crash

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Bingo skrev:
Men hörru, en annan sak, som vi nästan glömt, är att vi måste sälja din kawwa. Det som sades innan racet var ju att om:
* du inte kommer under 1.15 säljer du den
* jag inte kommer under 1.12 säljer jag den

Och med tanke på att vi båda misslyckades så är den väl till salu? :crash

Jag har som sagt bjudit 30 papp för den. :lol

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Relapse skrev:
Jag har som sagt bjudit 30 papp för den. :lol

Du får ramen för 30 papp, vill du ha motor tillkommer 25 papp, lyxrejsingdyrafälgar Marvick super light 15 papp, kåpor & lyxvärmare 15 papp.. totalt 138 papp mao, du kan få 10% om du slår till igår.

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
GSXR1100R skrev:
Du får ramen för 30 papp, vill du ha motor tillkommer 25 papp, lyxrejsingdyrafälgar Marvick super light 15 papp, kåpor & lyxvärmare 15 papp.. totalt 138 papp mao, du kan få 10% om du slår till igår.

Nä, nä! 30 för allt. Det var budet. Men det kanske är lika bra att det inte blir affär. Den verkar inte gå så raskt den däringa hojen. Eller... kan det bero på SBS? ;)

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Relapse skrev:
Nä, nä! 30 för allt. Det var budet. Men det kanske är lika bra att det inte blir affär. Den verkar inte gå så raskt den däringa hojen. Eller... kan det bero på SBS? ;)
Senilen kör Missilen :(

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...