Koh Lanta - var är brudarna?

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Sitter i solen på Koh Lanta och sippar drinkar. Avkopplat, allt bra.

Men, vart ska man ta sig för att träffa lite vakanta damer? Lite pensionshem över detta stället.

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Jo, det fanns iofs, men brorsan är så petig.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jag har aldrig varit på Lanta, men dra över till Phi Phi som har ett nattliv och många luffare, borde inte va svårt där.
Går nog inga färjor så här dags dock.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Som sagt ta dig till phi phi, där kan Du inte drunkna i din ensamhet! Minst tio myssugna brudar kommer snart sitta i ditt knä :gråta

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Jag har varit i thailand väldigt många gånger, första gången var jag just på koh lanta, och jag tänker aldrig någonsin åka dit igen, vilken skit!! =)
Phi phi är fint, men efter mordet där så stänger allt kl 01 (om de inte ändrat det senaste året).
Kolla om det inte är något full eller half-moon party på grannön istället.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det är gott om brudar där. De flesta har dock man och småbarn med sig. Funkar om du inte är svartis ;)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Koh Lanta är fult, trist och luktar illa. Phi Phi är ju inget vidare heller egentligen men där finns det åtminstone gott om brudar och de är inte inhemska heller.
Fan, jag vill också sitta på en strand och dricka drinkar :( Syrran är på Krabi nu (ytterligare ett skitställe förvisso) och det såg jävligt varmt och skönt ut på de bilder jag fick :mad:

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Har lite svårt att förstå att Thailand är så omtyckt, med 95% svenska turister... Känns lite som en uppföljare till Kanarieöarna.

Phillipinerna ligger ju nästgårds och där mötte jag inte en svensk förra året. Dessutom är invånarna bra mycket trevligare där.

Inget fel på Thailand. Vädret är bra, ölen billig och det finns Ahlgrens Bilar i minimarten, men jag är fortfarande förvånad att det är i stort sett enbart svenskar här.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Har lite svårt att förstå att Thailand är så omtyckt, med 95% svenska turister... Känns lite som en uppföljare till Kanarieöarna.

Phillipinerna ligger ju nästgårds och där mötte jag inte en svensk förra året. Dessutom är invånarna bra mycket trevligare där.

Inget fel på Thailand. Vädret är bra, ölen billig och det finns Ahlgrens Bilar i minimarten, men jag är fortfarande förvånad att det är i stort sett enbart svenskar här.

Fest och svenskfritt är bara att glömma, där ni är så kryllar det av svenskar ja, vilket det iofs gör överallt i Thailand men man kan hitta ställen utan landsmän, men då blir det lugnt.
Go off the beaten track, ta båten söderut till småöarna, men inte Lipe, sämsta jag vart på.

Jaha, nått napp än?

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Inget napp. Flyger tillbaka till Japan snart. Nästa resa får researchas lite bättre innan bokning... :)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hela Tokyo är ju fullt brudar. Kom tillbaks hit istället så tar vi en fet utgång :)

Jag tänkte ta en tripp SV - NZ - JPN - SV inom ett år, hur sent på året är det ok värme i Japan?

och du, grymt fina bilder.

Japanviking

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
KTM 400EXC, 1200GS
Jag tänkte ta en tripp SV - NZ - JPN - SV inom ett år, hur sent på året är det ok värme i Japan?

och du, grymt fina bilder.

Tack.
Vädret är oftast ok hela November. Bästa månaden är nog oktober. Beror lite på vad man vill göra också. Ska man flanera runt i stan då är det skönt om det inte är för varmt.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tack.
Vädret är oftast ok hela November. Bästa månaden är nog oktober. Beror lite på vad man vill göra också. Ska man flanera runt i stan då är det skönt om det inte är för varmt.

Så sent, kanon.
Japan i början på Nov och NZ i slutet.
Men jag skulle ju gärna se 8H när jag är där, men då snöar det i NZ, crap.
Jag hade mest tänkt att kolla in landet utan att behöva packa ner vinterkläder,
kolla in nått race, kanske gå på nått gig och besöka några, för mig, legendariska tillverkare av mcprylar.
Nagoya, Osaka och Tokyo funderar jag på.

Vad fotar du med för prylar?

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping