Kolfiber till zx10r!!

Dinorcio

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2012
Hoj
2010 Kawasaki Ninja ZX10r
har nu letat ett bra tag efter kolfiber delar till ninjan men det ända jag hittar är hugger och framskärm, :huvet så nu tänkte jag kolla om någon här kanske kan hjälpa till med några bra sidor hade vart grymt sjysst :tummenupp

BTW hade vart asnice med svenska sidor (omdetfinns) för aldrig köpt från ebay osv.

Tack på förhand

Last edited:

Dinorcio

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2012
Hoj
har aldrig handlat därifrån, därför jag frågar om svenska sidor. vet att jag är efter :dummer hur funkar det med tull och så man betalar ingen om det är innanför EU va ? annars kollade jag att det var billigt som fan från Honkong. :va

Dr. H

Sporthojsnörd
Gick med
5 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000 K8
I princip inga andra extra avgifter än frakten ska tillkomma vid köp inom EU. Vid köp utanför EU får du betala moms, tullavgift, postavgift etc.

Dinorcio

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2012
Hoj
Ohfan, då får man beställa lite nu när lönen kommer :) men hur gör man med betalningar man kan inte fixa så att man betalar när man hämtar ut grejerna på posten ?

Rags

Thinnest boy in fatcamp
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
Suzuki sv650 -08
Ohfan, då får man beställa lite nu när lönen kommer :) men hur gör man med betalningar man kan inte fixa så att man betalar när man hämtar ut grejerna på posten ?

nästan alla på ebay vill att man betalar med paypal, funkar riktigt bra!

Dinorcio

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2012
Hoj
Okej då fixar man bara paypal konto och köper. Men har de
Någon garanti genom paypal ifall man inte skulle få något paket eller så ?:va

Kneedrag

Guest
Okej då fixar man bara paypal konto och köper. Men har de
Någon garanti genom paypal ifall man inte skulle få något paket eller så ?:va

Ja du är delvis försäkrad via paypal.

Om varan inte motsvarar beskrivningen eller att du inte får någon vara från auktionen så gör du en anmälan på paypal . Viktigt att du inte väntar med det utan gör det inom 45 dagar från ditt köp tror jag det är annars så är man körd. Är anmälan gjord så släpper inte paypal pengarna förens köpare och säljare förlikat.

Säljare och du får först komma överens gör ni inte det så avgör paypal det. Genom att titta på fallet och det som är beskrivet.

Treble

Medlem
Gick med
16 Feb 2004
Hoj
EX: Honda CBR1000RR -06, Suzuki TL1000S -00, Aprilia RS250 -00, Aprilia RS125 -03, Aprilia RS50 -02
Skicka PM om du forf är intresserad.
Har kontakter på lite olika kolfiber prylar, finns nog till dig ;)

Silverkulan

Medlem
Gick med
14 Aug 2012
Hoj
2007, Triumph Speedtriple
I princip inga andra extra avgifter än frakten ska tillkomma vid köp inom EU. Vid köp utanför EU får du betala moms, tullavgift, postavgift etc.

Jag fick precis hem en enkelkuts från hongkong och jag har inte betalat tull eller nått. 400 kr från hongkong fraktfritt

MartinP

Sporthojsnörd
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSF 1200
Ja du är delvis försäkrad via paypal.

Inte bara det, om man kopplar sitt kreditkort till Paypal och betalar med det så är man dessutom försäkrad via sin bank. Paypal skiter högaktningsfullt i alla ärenden som inte går via Ebay, även om man använder Paypal. Då kan man göra en reklamation via den bank som utfärdat kortet.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin