Koll på läget...

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
Ursäkta om denna har visats innan.

Men... :lol

Bifogat

• sagan_om_ringen.jpg
    sagan_om_ringen.jpg
    63.9 KB · Visningar: 520

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Från Umeå...???

Då förstår jag..
Så går det med hjärnan när man bara äter grönsaker.....

:p

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
AhAHAHAHAHAhahhahhahAHAhaahaHAHAHAHAahhahaha!!! Vilket mongo rent ut sagt! Skrattar så jag dööööööör....

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Tredje rundan...

För övrigt är sagan om ringen outsägligt gay och riktar sig till rollspelande fjortisar som bara har en enda kompis.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Det är ju för jävligt. Denna komersiella skittid vi lever i. Snart gör de väl bok av jurassic park också.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Mattias skrev:
Tredje rundan...

För övrigt är sagan om ringen outsägligt gay och riktar sig till rollspelande fjortisar som bara har en enda kompis.

tamig fan det bittraste jag läst :eek: ät lite gladpiller för fan :hördu

Henken

Guest
Mattias skrev:
Tredje rundan...

Jobbigt liv om den kompisen inte gillar rollspel. Enmansrollspel har jag iofs också men det sträcker sig till att sätta dockkläder & peruk på högerhanden när jag ska..hmm...nä inget. :eek:

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Mattias skrev:
Tredje rundan...

Ok till mig asså :hej
Fast det e klart sen gillar man ju att köra båge också.. det är ju rätt gay. :7peta

Fast hur går det då när jag har fler än en kompis? Måste jag säga upp bekantskapen med de andra??

Ähh hoppas att du försöker vara rolig (fast det var ett riktigt dåligt försök) eller att du vaknar snart :hej

crusty

Lingon
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
HSB 400
Mattias skrev:
Tredje rundan...

(rena fakta) man lär va sjuk i huvudet om man sysslar med sånt.. :3freak

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
Ja snacka om dubbelironi när alla är ironiska över en artikel som också är ironisk, givetvis tror inte författaren att Sagan om ringen filmerna kom före böckerna! Även om VK inte är världens mest fantastiska tidning skulle inte ens dess redaktion släppa igenom en sån idiotgrej om det nu hade varit menat på allvar.

Kahobe skrev:
Då förstår jag..
Så går det med hjärnan när man bara äter grönsaker.....

:p

Vafan har grönsaker med Umeå att göra!? :va

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Hoppas ni fattar att Mattias menar det han säger. Man håller inte på med rollspel o sånt trams. Man läser inte fantasy, man målar inte goblinsfigurer, serietidningar finns inte längre och Harry Potter är det pinsammaste som rullat på filmduken.

Enda rollspel som borde vara okej är väl de man spelar med sin partner för att trissa upp sexlivet. Men då hoppas jag att man inte inbillar sig att det finns trollkarlar o goblins o orcher o häxkrafter o riddare o skit....
Fast en riddare o hans prinsessa går väl an :brynad

750RR

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Honken skrev:
Ja snacka om dubbelironi när alla är ironiska över en artikel som också är ironisk, givetvis tror inte författaren att Sagan om ringen filmerna kom före böckerna! Även om VK inte är världens mest fantastiska tidning skulle inte ens dess redaktion släppa igenom en sån idiotgrej om det nu hade varit menat på allvar.

Vafan har grönsaker med Umeå att göra!? :va

Umeå är centralort för veggosar och djurrättsterrorister...:kocko

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
Kahobe skrev:
Umeå är centralort för veggosar och djurrättsterrorister...:kocko

Åfan tur att Umeå anses vara centralort för nånting iaf :1pajas

Konstigt att några Scanlastbilar som några slynglar brände upp för nästan 10 år sen fortfarande ska ge Umeå ryktet som veganstad... vad jag minns var dom som utförde det dådet inte ens veganer utan helt vanliga ligister!....
Sen att det säkert finns en hel del folk här som är veganer är säkert sant men jag inbillar mig att det ser likadant ut i de flesta andra städer i dagens läge.....

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Om jag vore Erica Sjöström skulle jag publicera alla hotbrev och vältra mig i den idioti som uppenbarligen genomsyrar stora delar av svenska folket. Vilka JÄVLA idioter.

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska