KOlla här då.........

Dyssen

De som har mest saker när han dör vinner
Gick med
29 Jul 2005
Hoj
Yamaha Fzr 600
...? Vad är det för Jä*la idiot!

Steinmeister

Har ingen hoj för hoj e gääj!
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-06 till salu edition
Hahaha kan inte låta bli att tycka att han har lite rätt :D

Miks

Medlem
Gick med
25 May 2004
Hoj
X-11
Jag meilade följande till Anders på Aftonbladet:

Hej Anders
Jag läste din kolumn på aftonbladet angående idioter och snoppar. Jag har ett par frågor till dej:
Hur låter "brummet" från en riktig motorcykel?
Vad är en riktig doning?
Vad är en sommaridiot?
Hur liten ska man vara för att klassas som "små män"?
Och framförallt hur vilket mått måste min snopp hålla för att klassas som liten? Slak eller erigrerad?

Med vänlig Hälsning
Micke

p.s. jag har iallafall inte glasögon d.s.

CeeJay

Semi Rookie
Gick med
30 Jan 2007
Hoj
Fireblade -00

Vilken jävla tomte.

De "riktiga hojarna han nämner gör ju dessutom oftast mer oväsen än sporthojarna. De flesta går väl knappt igenom besiktningen med befintliga avgassystem....

Det finns ju ett ordspråk som säger den som sa det, han va det, och det stämmer kanske bra med Westgårdh..... idiot med liten kuk

Man kanske skulle ta och ta en tur till hans sommarställe i sommar med 30 hojar så han verkligen får veta att han lever...

amaktor

svettig
Gick med
15 May 2006
Hoj
Nej, tyvärr
Men.. är det bara jag som tycker det kan vara rätt så störande med hojar med öppna blås? Såklart att jag tycker det är så jälva gött med motorljud. Men oj vad plågsamt det är med en kusstom som brakar loss mellan husen, skiten flyttar ju knappt på sig heller så den tar tid på sig.
Så min tanke är att om jag, som faktiskt älskar motorljud, ändå kan komma på mig själv med hatkänslor, hur är det då inte för stackars Anders Westgårtdh?
Ljudupplevelsen är för mig en mestadels egoistisk kick, klart som fasen att folk stör sig. Sen om folk klagar på ett gäng motarder som brölar iväg på bakan, då handlar det mest om avundsjuka.

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Sände ett mail med lite 'konstruktiv kritik' och även en fråga till honom om hur många gånger han misslyckades med att ta mc-kort.

KalMana

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
XJR1300
Han har rätt i ett par saker.
Jag har liten kuk och jag kör högoktanigt :)
98 för att vara mer exakt.
Frågan är om de som kör med v-power har mindre kuk än mig.......?

Berra Bula

outlaw since 1991
Gick med
19 Aug 2006
Hoj
Honda crf450x -06 Yamaha YZF 250 -05 till salu
He he han vill nog bara driva lite med folk,inse det :D
Eller så fick han inte uppmärksamhet som liten.

Men det värsta är ju att många morlkärrningar säkert läser det här, och sen ringer dem till sina moralkärrings kompisar och säger: DÄR SER DU! DET ÄR INTE BARA VI SOM TYCKER SÅHÄR! sen så blir dom ännu mer uppmuntrade till att skriva mera "hatinsändare"..

Har det alltid varit såhär eller är det en jävla epedemi som har spridit sig? tycker det kommer mer och mer skit nu, men jag kommer iaf köra med raka rör på bilen och hålla fullt med knarren:yoparty är man uppfostrad till att hålla full gas så är man..

Fruducati

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2007
Hoj
Ducati, Multistrada 1100, -08

hahahaha tycker att det var en rätt fyndigt skrivet, värre har man ju hört.
Det roliga e väl att höra reaktionerna :)
Visst låter det "mulligt" med en HD som kommer "puttrande.
Men bara för det är det behöver man ju inte vilja äga den. Varför kan man inte tycka om olika sorters hojjar, dom går ju på 2 hjul.
Varför måste man vara "stöpt" till Sporthoj eller HD (sen finns det lite annat mellan men sport o HD känns som A - Ö.....)
(och snopparna kan vi ju bara låta vara så löser det sej, its the way it moves :) )

Jokke_

No money, No honey!
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Hojlös
Jag tycker ändå att det är fel att använda sig utav "liten snopp". Det är fel att göra så i media. Använda sig som det är ngt hemskt illa, och felande. Då det faktiskt är väldigt väldigt många människor som bekymmrar sig om storleken. Och även många människor jobbar med att få bort skönhetsideal, och menar att alla duger och man ska vara stolt över den man är. Sen kommer den här idioten och skriver såna saker.
-------------

den där jävla torrgubben får aldrig fitta så han känner att han måste göra ngt.
Så han skriver sådär, i hopp om att alla kärringar ska tro att han har en bjässe mellan benen! :va

en teori bara...

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...