Den passar nog flera som gillar friluftsliv... Jag skulle inte ha någon glädje av den...
Version 3.0 har nog ett litet dieselelverk också, när han har insett att det är klent med eluttag mitt i djungeln.Nja, den är ju dålig på precis allt den är tänkt att göra.
Den är dålig som cykel, alltså satte man på elmotorer
Den är dålig som elcykel (om den ens faller in under den kategorin med sina motorer)
Den är dålig som båt
Den är dålig som husvagn.
I början på videon motiverade han skapelsen med att han var tvungen att åka båt över någon flod när han långcyklade, är det någon som har sett den här skapelsen i en flod med rinnande vatten?
Är det någon som har långcyklat med skapelsen?
Men den har ju i alla fall en kantig blomkruka
Han har ju några kvadratdecimeter konstigt vinklade solpaneler på taket, det räcker väl?Version 3.0 har nog ett litet dieselelverk också, när han har insett att det är klent med eluttag mitt i djungeln.
Godsjämviktsjustering?Om man inte får sol på panelerna när man har den i vattnet för att vinkeln blir fel så kan man prova att stuva om packningen, förändra viktläget, viktförskjuta...
Hmm vad är ordet jag söker.....
Jag kommer att tänka på den här:
Tror vi precis sett ett nytt praktexempel som får bilda skola i vad dålig Product Management innebär.
Ja, med en nyttjandegrad på 5% så, kommer du ju flera kilometer om dagen. Undrar vad räckvidden i vatten är?Han har ju några kvadratdecimeter konstigt vinklade solpaneler på taket, det räcker väl?
Om man tar bort blomkrukan så skuggas dom inte så mycket
Behoven uppfylls väl knappt, och den är knappt funktionabelJag kan se hur tankeprocessen gått till och han är ju kreativ.
Behoven uppfylls ju typ och designen är.....funktionabel....kanske.... Men... Nej tack.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|