Kiel
Sporthojsnörd
tjenna, ngn som vet vart man kan få tag på kolv till en wr 125 -02 .. har fan letat överallt :S
Bärgren skrev:
kieL skrev:2477293jo där finns ju, var lite otydlig. på en svensk sida..
Ring halvards! Du har sakerna två dagar efter.kieL skrev:2477168tjenna, ngn som vet vart man kan få tag på kolv till en wr 125 -02 .. har fan letat överallt :S
vart köpte du ett sånt då? Måste utrusta min hoj litetdr_:) skrev:2477903om du köper en wr så ska jag starkt rekomendera att sätta i större lågfarts munstucke,jag har gjort de i min den går som faan.![]()
ZaraxZ skrev:2478274vart köpte du ett sånt då? Måste utrusta min hoj liteFöressten vad är bäst smidd eller guten kolv?
Smudda är väll överlag bättre?Bärgren skrev:2478312En bra smidd kolv är bra.![]()
Jo. Men det är billigare att öpa min tmkieL skrev:2478343säljer ju klart wren. men funderar på o köpa oså köpa typ den vitröda nya plasten oså guldiga motardbanor oså kitta den med det..
låter inte det nice ?
Nej men dom kan hålla olika länge beroende på hur homogena dom är.ZaraxZ skrev:2478379Blir väl ingen skillnad på prestanda veronde på smidd och gjuten
prulle skrev:2478363Jo. Men det är billigare att öpa min tm![]()
prulle skrev:2478387Nej men dom kan hålla olika länge beroende på hur homogena dom är.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |