Koma på jobbet....

lollepop

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
slaktad, letar ny
Jag jobbar på ett contactcenter och har inte sovit så många timmar de senaste dagarna, därför blev jag "ganska" slö i huvudet efter lunchen idag. Håller på att prata med en kund som haft problem med bildstörningar på sin TV då jag lutar mig framåt på stolen och vilar pannan mot skrivbordet samtidigt som munnen går med automatik. Plötsligt inser att jag har komat ur och börjat svammla med kunden, det som får mig att haja till och vakna upp är när jag hör mig själv säga:

"...... låter som ett mottagningsproblem, beror säkert på de där jävla krokodilerna...."

Kunden blir ganska ställd och frågar vad jag pratar om, ställer mig upp fort som attan för att piggna till och säger något ursäktande om facktermer....

Någon annan som gjort bort sig eller gjort något korkat på jobbet?

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Jodå, har hänt ett antal gånger! Jobbar som säljare på Power o det har hänt att man på helgerna bakfull o jävligt trött upptäckt sig stå o svamla i koma med automatik om en snikprodukt som en miljard snikkunder redan frågat om. Tråkiga sälj som man inte tjänar ett öre på. :huvet

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Korkat på jobbet?

Joodå, tappade bort en mkt viktig lista och fick ta de andra på kontoret till hjälp för att återfinna den, efter ca: 1timmas intesivt sökande gav jag upp och insåg att allt jag gjort senaste dagarna var bortkastad tid.
Sätter mig och går igenom lite gammal post och vips, där ligger den, trodde inte jag hade rört den högen på en par dagar och letade givetvis inte där.
Har fått stå i skamvrån resten av dagen :6surkart

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jag glömde korvbröden när jag skulle ut och grilla med två klasser griniga nior. Killarna svor på att de skulle proppa i mig korv, vilket väl är en lämplig hämnd mot en vegetarian.

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Idag kom mor o dotter in i butiken o undrade vad det var för skillnad på två digitalkameror. Eftersom det va fest o bortamatch igår hade jag inte alla hästar i hagen tidigt på förmiddagen o sa:

Jo det är ut... eeh... upplösningen bla bla bla :rodnar

Snacka om att jag fick båttom att babbla vidare för att de inte skulle fundera på vad jag sa! :hihi :hihi

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Koma på jobbet! Hela tiden sedan i morse. Kan man dö av tristess? :huvet :död

Och ja... jag smygsurfar.... :hihi

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Skulle spola ner min kolega på jobbet med brandvattenslangen, men öppna fel ventil vilket resulterade i en dyng sur ecce

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Hur hjärtskärande korkad får man bli....

...innan man går upp i atomer?

Wooopiii! Har vaknat upp ur jobbkoman! :D

Det var en "kund" i förmiddags som snattade tre cigglimpor bokstavligen bakom ryggen på en av mina arbetskamrater när hon vände sig om för att hjälpa en annan kund. Eftersom det hela hände vid kassorna så är personen i fråga fångad av minst två videokameror och fast på videoband.... :rofl

Synd om jobbarkompisen dock, hon är helknäckt...lilla stumpan. Skit happens försöker jag trösta med. :)

Samuel

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gixxer 750 -98
Glömde sätta på ugnen en gång när jag sommarjobbade på Pågen. Resulterade i några hundra kilo kassationshamburgare och -korvbröd.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Skönaste missen jag sett hittills är dock en konduktör på kustpilen en halvtidig morgon nere i blekinge som kliver in i vagnen, med skjortan halvt uppknäppt, slipsen på ryggen, gylfen öppen och håret åt alla håll, och kläcker ur sig nyuppstigna istället för nypåstigna..

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Jag vet en som struntade i att tvätta en pulversilo på ARLA, så nästa dag när dom skulle börja köra från den så sprängdes den. Det tyckte jag va kul men inte chefen.

Själv är jag i koma ständigt på jobbet, får nog börja med tyngre droger om jag ska klara av att jobba där mer. Hatar fan skiten...

Hurgan

Donald Ducce...!!??
Gick med
10 Jul 2003
Hoj
FJ 1100 -94 :o),Volvo s60 D5 ,Downhill moddad Crecent
"...... låter som ett mottagningsproblem, beror säkert på de där jävla krokodilerna...."

:D :D :D

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Hade varit ute en mycket lång och problemfylld fredag och slitit mitt hår som nätverkstekniker. Klockan började närma sig hemgång och problemen kvarstod. Kommer inte ihåg just vad vi höll på med men en tjej på stället där vi var skulle testa en sak men var tvungen att springa iväg ett kort ärende först. Vad jag ville var att hon skulle säga till när hon kom tillbaka och kläcker ur mig följande, ganska högt:

"Skrik till när du kommer så att jag vet...."

10 sekunders tystnad sedan börjare hela avdelningen garva som fan... typ 10-12 tjejer i 25-års åldern.

Då ville jag mest åka hem...

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...