Kommer du åt http://www.potatoesmc.com ?

Vart hamnar du ?

• Antal röstningar
    0

s9d8as0vjk

Guest
Efter mycket DNS-strul hit och dit så är .COM-adressen på gång att fungera som den ska igen. Kan ni vara så snälla och gå in på http://www.potatoesmc.com och sedan svara i pollen var ni hamnar ... ni som hamnar på NameZero´s "Renewsida" kan väl skriva vilken Internetoperatör ni surfar via ?

En reservadress är uppe för er som inte får det att fungera via .COM-adressen. http://www.potatoesmc.tk

Last edited:

s9d8as0vjk

Guest
Slike, det är samma för mig med och jag kör BoStream ... verkar vara deras DNS-er som är slöa med uppdateringen ...

Inga andra som har problem ?

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Det funkar för mig, så DNS-recorden är det ju inget fel på, du får helt enkelt ge dig till tåls tills dess alla DNS:er har uppdaterat sig runt om i världen :).

Det bör ju funka för alla i morgon.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
DNS-records lades upp och propagerades ut för över en vecka sedan så felet ligger hos BoStream och beror inte på nya DNSrecords.

Deras DNS'servrar verkar ju inte mottaliga för DNS-propageringar, undra hur många webbar man inte kommer åt som Bostream-kund :D !!!
Pinsamt Bostream :rodnar

/Nitrous

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Bostreams dnser frågar ns{1,2,3,4}.nameresolve.com, eftersom de fått för sig att dessa är auktoritära för domänen.
Det är de, men de svarar med fel ipnummer.

Så det är inte säkert att det är bostreams fel, men något är inte som det skall någonstans. Framförallt så borde knappast nameresolve.com svara auktoritärt på något de inte handhar.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Nä, jag är ju inte från Tokholm så jag får inte vara där. :rolleyes:

s9d8as0vjk

Guest
HAHA ! Iom att Sporthoj.com finns till för de i hela Sverige så kör vi i PMC bara ett litet forum för de som bor i Stockholm men ni får ju givetvis tanka filmer och tjuvkika ändå. ;)

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Jag har Bredbandsbolaget och det funkar utmärkt. :tummenupp

Kommeer det några filmer snart då! Man har ju abstinens för i h*lvete! :bow

s9d8as0vjk

Guest
amullo, tror det håller på att redigeras en kortare film faktiskt men det lär dröja lite innan det kommer en riktigt rackare. Orsaken är att en del är skadade, andra har inga hojar pga kraschad ekonomi m.m.

Jag satsar på ny hoj till 2004 iallafall.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...