Kommer upp till Umeå!

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Kommer upp till Umeå runt den 17-18 Juli och stannar ca. 2,5 veckor. Har ni några regelbundna körningar eller blir det spontant när andan faller på?

Det kommer i alla fall bli bra väder då eftersom jag har semester :gnissla

Vi ses :tummenupp

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Vid Café Båten nere vi kajen går det körningar varje torsdag, tror dom kör hela sommren...någon som vet bättre :confused:
Klubben brukar ha körningar lite mer sporadiskt när andan faller på och solen skinner. Det mesta brukar dock komma upp här på forumet. Eller kolla på våran hemsida UMCC under "PÅ gång"

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
Den 17 Juli har vi på klubben en körning som skall gå mot Mårdseleforsarna! Med samling på klubben kl 11.00 på morgonen så bär det av mot detta mål!

Det är ett mycket fint utflyktsmål där man går på hängbrorar över forsarna i Vindelälven. Det finns möjligheter att både ta med sig eget fika eller så finns det ett litet café där som är öppet och serverar hembakt! (Bara det är värt det.. :yoparty )

Bifogat

• se_MapImageLocator2.gif
    se_MapImageLocator2.gif
    15.2 KB · Visningar: 61

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Inte att förglömma åmselerakan på vägen dit. Attans att man är på semester då. Skulle va kul att kolla va kråkan går för....

Grusbuse skrev:
Den 17 Juli har vi på klubben en körning som skall gå mot Mårdseleforsarna! Med samling på klubben kl 11.00 på morgonen så bär det av mot detta mål!

Det är ett mycket fint utflyktsmål där man går på hängbrorar över forsarna i Vindelälven. Det finns möjligheter att både ta med sig eget fika eller så finns det ett litet café där som är öppet och serverar hembakt! (Bara det är värt det.. :yoparty )

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Grusbuse skrev:

Låter trevligt! Hinner jag bara upp så följer jag självklart med.

Blade

G'day Mate
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Kevorkian skrev:
Låter trevligt! Hinner jag bara upp så följer jag självklart med.

Perkele :mad:
Skall på bröllop den 17e till Piteå så jag kan inte hänga på!
Kan man sjukanmäla sig tro?? :confused:

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...