Kompis/ignorelistan...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Skeppohoj.

Jo, kompis/Ignorelistan. Vore det inte bra om man kunde klicka på den kompisen man har i listan, för att hamna på deras profilsida? Nu är de bara i listan i rutan om man säger så.

Önskar jag iallafall.

:hej

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Amäääähhh.

Det vore la skojigt? Eftersom jag sitter här 24/7 så kollar på de mest konstiga ställena. Klickar på folk jämt å hela tiden för att få reda på mer info å så. Iaf när det inte är så mycket action i själva forumet.

Man kanske vill kolla om dom har nån sköj profilbild eller när dom va online senast å sånna grejer. Det tycker jag skulle va bra. INGEN NÖDVÄNDIGHET för mitt positiva leverne på forumet, men ändå.

Så snääällla du Swedie. Tänk på´t om du inte har nått annat för dig nångång. OM det går att fixxa.

@twinner: nä.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Jag har aldrig riktigt fattat vad man ska ha den listan till

Bara o lägga in sina kompisar för o komma ihåg vilka som är sina kompisar? Typ? :va

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
Om jag förståt det rätt får en´s kompis ett "+" ute i kanten... I listan över inloggade användare... Finns det inget bättre sätt att "markera" en "kompis" med? Typ namnet i Grön färg tex? Svårt att se "+ét"! ;-)

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
NSR_Martin skrev:
Jag har aldrig riktigt fattat vad man ska ha den listan till

Bara o lägga in sina kompisar för o komma ihåg vilka som är sina kompisar? Typ? :va

I förra versionen av SH-forumet så fungerade "kompislistan" lite annorlunda. Precis som nu kom det upp en lista, men vid sidan om varje "kompis" fanns en markering som visade om personen var inloggad eller inte, och man kunde även markera upp till 5 st kompisar i taget och skicka PM till dom den vägen, smidigt och bra. Antagligen dom här gamla funktionerna som en del saknar....

/B

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
benkar skrev:
I förra versionen av SH-forumet så fungerade "kompislistan" lite annorlunda. Precis som nu kom det upp en lista, men vid sidan om varje "kompis" fanns en markering som visade om personen var inloggad eller inte, och man kunde även markera upp till 5 st kompisar i taget och skicka PM till dom den vägen, smidigt och bra. Antagligen dom här gamla funktionerna som en del saknar....

/B

JA!!! :fakta

Går inte det att fixa igen :Bugar

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
benkar skrev:

/B

Japp, det saknar jag.. Nuvarande "kompis-listan" hmm, ja den gör inget vettigt alls egentligen som den är nu..

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!