Jag har varit iväg idag och tävlat med bilen och filmade lite av detta och har precis laddat över det på datorn. Det är första gången jag laddar över nåt av det jag filmat men jag fick ihop det till en Avi-fil iaf. Problemet är bara att den är på 2,6GB och det är ca 12 minuters inspelning. Hur ska jag göra för att få det till normal storlek med bibehållen kvalitet? Det är ju inte toppkvalitet nu heller, valde att ladda in det som näst högsta kvalitet då det högsta krävde för mycket utrymme.
Jag prövade att göra råmaterialet till en mpeg istället, den blev då 60MB stor men man ser knappt vad det är för nåt på filmen då
En grej till, när jag har fixat det till bra storlek, är det nån som kan sponsra med utrymme där jag kan lägga upp filmen? Gärna nån server som är online 24/7, har ingen plats kvar på min server till hemsidan
Jag prövade att göra råmaterialet till en mpeg istället, den blev då 60MB stor men man ser knappt vad det är för nåt på filmen då

En grej till, när jag har fixat det till bra storlek, är det nån som kan sponsra med utrymme där jag kan lägga upp filmen? Gärna nån server som är online 24/7, har ingen plats kvar på min server till hemsidan