Lindén
Slutkört!
Ja då var det dags efter lite tjat o pippvägran att slå slag i saken och lägga halva semestern på att bygga en altanfan!
Ja just jag jag börjar ju semestern på måndag.....
Tja vad gör man ej för att bli poppis för en dag
Drog till feltema o inhandlade brytjärn, rostfriskruv o ny dragare o allt annat som kan vara bra o ha!(silvertejp 6 rullar)
Sedan gick det som det gick......
Uppsala besöket slutade med en ny självgående gräsklippare, o en jävla massa annat det senaste inhandlade blev ju då taket!
Rejs bussen trotts bränsle ekonomin e inte så tokig
Och varför köpa tak innan man ens köpt trall?
Jo för annars blir det ej klart!
Men tack ändå det kostade inte skjortan! Det var något eller lite väldigt mycket ekonomitänka i handlandet iaf från min sida
Virket inhandlas imorgon hemmavid.
Ingen aning om hur det skall se ut eller så blir som samma lika fast allt ruttet virke åker väck!
Kanske skall ha suttereng (stava) altan har fet lutning neråt!
Eller en 2x2 meters utanför dörrn funkar ju fint det med var ju tak som var kravet!
Jaja nu vet man var alla pengarna gick till denna sommar...nja lite supa hinner man ju med!
Ja kort kommer när det påbörjas...
16kvm med tak skall vara klart tills på onsd... måla får hon med ondskan göra (tryckt virke i stomme, bara panelen=3H)
Tankar och åsikter?
En 2x2 eller ställa upp, O Få pisk ( skulle vara roligt bara för o jävlas iof)
Eller alla 16kvm o få ligga hela semestern efer det!.....
Likt en fattig kyrkoråtta!
Söka spons!
Ideer och allt mottages!
Skall slänga upp kort imörra fint paintade on hur tanken e!
Ja just jag jag börjar ju semestern på måndag.....
Tja vad gör man ej för att bli poppis för en dag
Drog till feltema o inhandlade brytjärn, rostfriskruv o ny dragare o allt annat som kan vara bra o ha!(silvertejp 6 rullar)
Sedan gick det som det gick......
Uppsala besöket slutade med en ny självgående gräsklippare, o en jävla massa annat det senaste inhandlade blev ju då taket!
Rejs bussen trotts bränsle ekonomin e inte så tokig
Och varför köpa tak innan man ens köpt trall?
Jo för annars blir det ej klart!
Men tack ändå det kostade inte skjortan! Det var något eller lite väldigt mycket ekonomitänka i handlandet iaf från min sida
Virket inhandlas imorgon hemmavid.
Ingen aning om hur det skall se ut eller så blir som samma lika fast allt ruttet virke åker väck!
Kanske skall ha suttereng (stava) altan har fet lutning neråt!
Eller en 2x2 meters utanför dörrn funkar ju fint det med var ju tak som var kravet!
Jaja nu vet man var alla pengarna gick till denna sommar...nja lite supa hinner man ju med!
Ja kort kommer när det påbörjas...
16kvm med tak skall vara klart tills på onsd... måla får hon med ondskan göra (tryckt virke i stomme, bara panelen=3H)
Tankar och åsikter?
En 2x2 eller ställa upp, O Få pisk ( skulle vara roligt bara för o jävlas iof)
Eller alla 16kvm o få ligga hela semestern efer det!.....
Likt en fattig kyrkoråtta!
Söka spons!
Ideer och allt mottages!
Skall slänga upp kort imörra fint paintade on hur tanken e!