Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Nå ja...
Har ju ett träningskort på S.A.T.S
Just nu så tjänar dom mer pengar på mig än vad jag sliter på utrustningen!
Så vad som behövs är nån som jagar på lite och puschar lite extra.
Är det någon som skulle vilja träna på morgonen när dom öppnar innan jobbet?
Måndagar och fredagar öppnar dom 06.30 och tisdag - Torsdag 07.00 (helgen vilar man på)
Jag har kört 4a dagar i vecka stötvis och oftast med ca 4a månaders paus för att gömma musklerna i fett igen!
Detta är något jag måste motverka på något sätt då skinnstället krympt och för att man avverkar vass för att utöka stränderna och samtidigt ta bort mina badmöjligheter!
Så ?
Nån som vill hänga med?
Inte för bodybuilder träning utan lite mer få ordning på kroppen träning med lite möjlighet att kunna ha en snygg tröja utan att konstant gå på inandning!
Har ju ett träningskort på S.A.T.S
Just nu så tjänar dom mer pengar på mig än vad jag sliter på utrustningen!
Så vad som behövs är nån som jagar på lite och puschar lite extra.
Är det någon som skulle vilja träna på morgonen när dom öppnar innan jobbet?
Måndagar och fredagar öppnar dom 06.30 och tisdag - Torsdag 07.00 (helgen vilar man på)
Jag har kört 4a dagar i vecka stötvis och oftast med ca 4a månaders paus för att gömma musklerna i fett igen!
Detta är något jag måste motverka på något sätt då skinnstället krympt och för att man avverkar vass för att utöka stränderna och samtidigt ta bort mina badmöjligheter!
Så ?
Nån som vill hänga med?
Inte för bodybuilder träning utan lite mer få ordning på kroppen träning med lite möjlighet att kunna ha en snygg tröja utan att konstant gå på inandning!