Kopiera mc nyckeln, vart??

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Varit på 3 olika skomakare/nykelservice ställen utan att få hjälp.:huvet
Vändt mig till en låssmed men kunde inte få hjälp där heller.:huvet

Så min fråga är vart kan jag vända mig för att få hjälp med att kopiera nya nycklar till min hoj?:va :confused:

I sthlm området.

Behöver du inte beställa nya nycklar från din kawasäljare?

Min honda hade iaf transpondernycklar och nyckelämnena var jag tvungen att beställa ifrån honda, sen var det bara att slipa dom hos första bästa låssmed. :)

Förstår inte vad problematiken i detta ligger:va Jag var till en lokal låssmed som fixade det utan problem. Kan din nyckel varit för sliten för att möjliggöra kopiering:confused:

Är det zx9:an du menar kan du åka till AVA. Men det kostar en slant om dom måste koda nyckeln om du har startspärr.

Behöver du inte beställa nya nycklar från din kawasäljare?

Min honda hade iaf transpondernycklar och nyckelämnena var jag tvungen att beställa ifrån honda, sen var det bara att slipa dom hos första bästa låssmed. :)

inget jag har aning om, kanske så man får göra :S

Jag fick köpa nyckelämne av en MC-handlare som jag sedan tog med mig till Mr Minit och de fixade det på 0-tid :)

Förstår inte vad problematiken i detta ligger:va Jag var till en lokal låssmed som fixade det utan problem. Kan din nyckel varit för sliten för att möjliggöra kopiering:confused:

nej de sa inget om att den var för sliten, utan de har inte just denna nyckelsort

Är det zx9:an du menar kan du åka till AVA. Men det kostar en slant om dom måste koda nyckeln om du har startspärr.

det är en zx9r -96:a, men jag har ingen aning om nyckeln har nån kodning, det ser ut som en helt vanlig sketen sliten nyckel liksom

Last edited:
Jag fick köpa nyckelämne av en MC-handlare som jag sedan tog med mig till Mr Minit och de fixade det på 0-tid :)

måste jag till en kawa mc-handlare eller brukar mc-handlarna ha till alla hojjar?

blir väl ava mc nästa, för min hoj såldes engång i tiden av dem.

Last edited:
jo men de har så knasiga öppetider, det fungerar inte med de tiderna jag jobbar. ska se vad som går att göra

Mc bolaget hade bara en nyckelämne som jag köpte, jävligt trevlig personal också. Runt hörnet under samma tak vid hörnan så finns Järfälla Låsservice de hade fler nyckelämnen men det står inte kawasaki på dem. Fick nyckeln kopierad så då var problemet löst. Kan rekommendera båda ställerna

Mc bolaget hade bara en nyckelämne som jag köpte, jävligt trevlig personal också. Runt hörnet under samma tak vid hörnan så finns Järfälla Låsservice de hade fler nyckelämnen men det står inte kawasaki på dem. Fick nyckeln kopierad så då var problemet löst. Kan rekommendera båda ställerna

Yes. toktrevliga killar, jag köper så mycket som möjligt där

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back