coolt med 2t motard
Nice Olle, själv tog jag hojen här utanför en sväng idag vid byggmax. vilken känsla!
Jag vet inte vad det är.. Men jag känner mig liksom lite glad av de där ljudet. De kanske påminner lite om de glada 90 talet man hade på tragiskt trimmad moped.
Det är faktiskt jävligt coolt, jag har inte riktigt komme på varför det inte är fler som kör 2t på banorna. Billigt, går bra, lätta och så länge som man håller sig till mindre motorer så är det inga problem med greppet heller!
Fan va nice, dyker du upp här då idag?
Haha ja det är faktiskt den känslan man får! Jag tänkte det när jag var ute och rullade idag, att om man håller ner farten när man blir omkörd så tror folk att det är en moppe. (Börjar va många moppar me SM hjul på staan nu) Lite överraskande det måst vara att se i backspegeln att moppen tar in på en, med framhjulet i luften, i landsvägsfart ;D
Det är faktiskt jävligt coolt, jag har inte riktigt komme på varför det inte är fler som kör 2t på banorna. Billigt, går bra, lätta och så länge som man håller sig till mindre motorer så är det inga problem med greppet heller!
jag postade en tråd om just detta för ett tag sen. är inne på samma sak. om du letar dig neråt i sommar får du en avsugning om jag får prova den. letar billigare alternativ nästa år när man blir fattig student.
Och där tog du garanterat första platsen som dagens gay
jag postade en tråd om just detta för ett tag sen. är inne på samma sak. om du letar dig neråt i sommar får du en avsugning om jag får prova den. letar billigare alternativ nästa år när man blir fattig student.
Jag får lite farliga 2t flashbacks just nu. Undra varför jag sålde min gamla ktm 125
Som en kul anekdot angående olofs utlånande kan jag nämna att jag än idag, 2 år senare fortfarande får rysningar när jag tänker på provrundan jag tog me olofs sxv. Riktigt överrolig hoj! TACK
Då sku du prova den nu! Nu är chassiet som det ska och motorn har fått några pollar till
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|