Kort repa

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Nice Olle, själv tog jag hojen här utanför en sväng idag vid byggmax. vilken känsla!

Nicxter

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2009
Hoj
Söker ny..
Jag vet inte vad det är.. Men jag känner mig liksom lite glad av de där ljudet. De kanske påminner lite om de glada 90 talet man hade på tragiskt trimmad moped. :tummenupp

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
coolt med 2t motard:tummenupp

Det är faktiskt jävligt coolt, jag har inte riktigt komme på varför det inte är fler som kör 2t på banorna. Billigt, går bra, lätta och så länge som man håller sig till mindre motorer så är det inga problem med greppet heller!

Nice Olle, själv tog jag hojen här utanför en sväng idag vid byggmax. vilken känsla!

Fan va nice, dyker du upp här då idag? :)

Jag vet inte vad det är.. Men jag känner mig liksom lite glad av de där ljudet. De kanske påminner lite om de glada 90 talet man hade på tragiskt trimmad moped. :tummenupp

Haha ja det är faktiskt den känslan man får! Jag tänkte det när jag var ute och rullade idag, att om man håller ner farten när man blir omkörd så tror folk att det är en moppe. (Börjar va många moppar me SM hjul på staan nu) Lite överraskande det måst vara att se i backspegeln att moppen tar in på en, med framhjulet i luften, i landsvägsfart ;D

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Det är faktiskt jävligt coolt, jag har inte riktigt komme på varför det inte är fler som kör 2t på banorna. Billigt, går bra, lätta och så länge som man håller sig till mindre motorer så är det inga problem med greppet heller!

Fan va nice, dyker du upp här då idag? :)

Haha ja det är faktiskt den känslan man får! Jag tänkte det när jag var ute och rullade idag, att om man håller ner farten när man blir omkörd så tror folk att det är en moppe. (Börjar va många moppar me SM hjul på staan nu) Lite överraskande det måst vara att se i backspegeln att moppen tar in på en, med framhjulet i luften, i landsvägsfart ;D

Goddagens, jobbar 15-22 idag. imorgon är jag ledig från kl 11 så då skall jag nog kunna ordna löst lite tid =)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR

jag postade en tråd om just detta för ett tag sen. är inne på samma sak. om du letar dig neråt i sommar får du en avsugning om jag får prova den. letar billigare alternativ nästa år när man blir fattig student.

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
jag postade en tråd om just detta för ett tag sen. är inne på samma sak. om du letar dig neråt i sommar får du en avsugning om jag får prova den. letar billigare alternativ nästa år när man blir fattig student.

Och där tog du garanterat första platsen som dagens gay :tummenupp

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj

Eller så her du dig upp hit :) Jag får besök av folk från Swizz och belgien i sommar så då kommer det bli mycket banåka! Om inget ändrats så får jag köra varje dag också, sällan det är nån gokart där :) :tummenupp

Åker jag neråt i sverige nån gång i sommar så kommer jag ta me mig båda cyklarna och jag är int snål på låna ut, både aprilian och ktmen :)

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Jag får lite farliga 2t flashbacks just nu. Undra varför jag sålde min gamla ktm 125 :va

Som en kul anekdot angående olofs utlånande kan jag nämna att jag än idag, 2 år senare fortfarande får rysningar när jag tänker på provrundan jag tog me olofs sxv. Riktigt överrolig hoj! TACK:tummenupp

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Jag får lite farliga 2t flashbacks just nu. Undra varför jag sålde min gamla ktm 125 :va

Som en kul anekdot angående olofs utlånande kan jag nämna att jag än idag, 2 år senare fortfarande får rysningar när jag tänker på provrundan jag tog me olofs sxv. Riktigt överrolig hoj! TACK:tummenupp

Då sku du prova den nu! :D Nu är chassiet som det ska och motorn har fått några pollar till ;)

Rgv250se

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
KX500SM, VOR530SM, RGV250, RGV500

Ja vaför är det inte fler som inser känslan av att köra 2t?
Ljudet, lukten och effekten, den totala orgasmframkallaren :yoparty

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...