Mitt går till historien som det dyraste med sina 15-17000
Alrra först blev jag struken från teori kursen så istället för att ha gått den 10-15 juli blev det 10-15 augsti dvs 1 månad efter jag fyllt 16, dessutom va den totalt bortkastad då jag redan kunde allt han gick igenom
Först skicka farsan mig på tio lektioner bara för att vara säker, dock insåg läraren att jag va ganska foglig och inte ifrågasatte så mkt så han blåste mig totalt genom att bara låta mig köra runt i ett industri område och säga "nej du behärskar inte det här riktigt än" utan att precisera sig i 10 lektioner (Ni annar inte hur grym jag är på lågfarts banan efter det..) (som förövrigt va 50 cm snävare än vvs) sen fick jag en annan lärrare efter att jag dampat på idioten, då klarade jag raskt halva kursen på en lektion, mysko va..
Sen skrev jag upp (58 rätt 30 min kvar och jag hade inte öppnat boken innan, bara gjort två test prov)
Så fint uppkörningstid den 17 oktober, sista på året.
Den 15 oktober fick jag reda på att asset till lärare hade styckt mig från listan till förmån för ett pucko som kugga..
Jag flytta från bonde hålan ystad och till våren körde jag 5 lektioner (återigen ett paket farsan boka..) på en trafikskola här uppe med en asskön lärare, eter 2 lektioner bokades en uppkörning för jag va en av dm bättre han hade haft.
Uppkörningen kom och allt gick bra tills jag började på fel sida påväg tillbaka ur högfartsbanan. KUGGAD
körde 2 lektioner till där jag bara körde högfarts banan och härlig landsväg komentarerna: "Fan va du kör bra men det är tyvär ingen 80 väg" och "DU hade brottom hem va? Du får köra fortare"(slutade med att jag pressade den stackars dtn till max på den kurviga landsvägen) Stärkte förtroendet mer innan uppkörning nr 2. Där min frambroms havirera totalt genom att dränka mig i olja.. KUGGAD
En till lektion som mer va som en mc tur sennare körde jag upp igen. Klarade banorna galant.
Kom ut i trafiken och körde från min uppkörningsgubbe vid 3 rödljus och trodde jag va fet kuggad när vi kom tillbaka och han säger: "Det där gick ju riktigt bra ju" Jag ser ut -->
Och han säger ja du ska köra som om du vore ensam och då är det bra att du inte blockerar korsningarna genom att panik bromsa när det slår om till gult. Du klarade det bra här är lappen, körkortet kommer på posten.
Jag -->
![Rock! :rock :rock](/img/smilies/rock.gif)
banana