Kränga på mc-däck i Motala-trakten? Hilfe!

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
ZX7R -96
Har precis flyttat till Motala, och behöver kränga på ett nytt bakdäck.
Ngn som kan tipsa om en vettig verkstad som gör det?
Eller i ngn grannkommun.....

Visst kan jag åka runt, men jobbet gör att jajg inte riktigt har tid med sånt + att det är svårt att veta om de är bra att ha o göra med...

Fan, man är ju helt vilse nu. :va

/Anders

Jansen skrev:
2555981 Har precis flyttat till Motala, och behöver kränga på ett nytt bakdäck.
Ngn som kan tipsa om en vettig verkstad som gör det?
Eller i ngn grannkommun.....

Visst kan jag åka runt, men jobbet gör att jajg inte riktigt har tid med sånt + att det är svårt att veta om de är bra att ha o göra med...

Fan, man är ju helt vilse nu. :va

/Anders

Bättre än följande blir det inte; Du åkter till carlsunds utbildningscenter och följer skyltarna där det står MC på. Där kan du lämna däcket till oss som går mcmekaniker-utbildningen. Vi gör det billigt åt dig :tummenupp

Bronshults gummiverkstad utmed väg 36 mot Borensberg fixar det. Dem brukar vara ganska humana med prissättningen.

Skitbra grabbar! :tummenupp
Får se vart jag åker. Håller på o letar däck som en tok. (Pilot power 190/50-17, helst)
Eller är däckverkstäderna bra häromkring?

Mcdäckonline vet jag inte om jag vågar köpa ifrån. Handlat där EN gång till bilen och det var allt annat än smidigt.
Vet att många har positiva erfarenheter därifrån, men har man bara en dålig så har man ju den uppfattningen...

Hittade inte Bronshults på Hitta eller Eniro. Hur långt ut ligger det ung?
Tänk på att jag bara bott här i två veckor nu... :)

Fan, jag kanske ska köra ner hojen till er som går utbildningen så byter ni drivpkt och bakdäck....:pannkyss

//Anders

don_tomazo skrev:
2555996 Bättre än följande blir det inte; Du åkter till carlsunds utbildningscenter och följer skyltarna där det står MC på. Där kan du lämna däcket till oss som går mcmekaniker-utbildningen. Vi gör det billigt åt dig :tummenupp

Det låter som ett bra alternativ om man tittar på vad som står under vid din avatar :tungan

Linusp3 skrev:
2561105 Det låter som ett bra alternativ om man tittar på vad som står under vid din avatar :tungan

Tyvärr vilar det en förbannelse över mig. Om jag rör din hoj kommer du att krascha innan säsongen tagit slut. Man vänjer sig, det har jag gjort. Gör inte så ont att krascha.

Fan, sist jag krashade gjorde det jävligt ont, så det gör jag inte om. Helst...

/Anders

*/ ?>
Back