Kramar till Johannes

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Kia skrev:
Detta lyckades jag med dagen innan jag skulle köra upp:
http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=1-AV_ID=426810,00.html

Vill bara rikta ett stort tack till Johannes på Upplands trafikskola som tog reda på mig. (vet att han går in här och smyg läser ibland) Du är en pärla och många många kramar till dig. Tack för all hjälp!! :pannkyss
Afan det där lät ju inget roligt!
Hur gick det med dig??
Epilepsi (stavning?) eller var det något annat!?

Kia

Guest
Lindén skrev:
Afan det där lät ju inget roligt!
Hur gick det med dig??
Epilepsi (stavning?) eller var det något annat!?

De tror att de va epilepsi utlöst av stress och för lite sömn men ingen vet 100. Tack vare Johannes så gick allt väldigt bra sån tur va. Är öm och blå slagen överallt men väldigt tacksam att ja klarade mej undan med sån änglavakt. :tummenupp

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Kia skrev:
De tror att de va epilepsi utlöst av stress och för lite sömn men ingen vet 100. Tack vare Johannes så gick allt väldigt bra sån tur va. Är öm och blå slagen överallt men väldigt tacksam att ja klarade mej undan med sån änglavakt. :tummenupp
Jo usch!
Krockade du?
Aj fan om dem tror det så får du nog vänta ett tag med kortet e jag rädd för=(

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Oj, hoppas det inte sätter några spöken i dig!
Se till att bli bra och vila lite, sen bumsb på hojjen igen!

Lycka till!

Kia

Guest
Lindén skrev:
Jo usch!
Krockade du?
Aj fan om dem tror det så får du nog vänta ett tag med kortet e jag rädd för=(

Nej, jag krockade som tur va inte bara la ikull hojjen sådär lagom tjusigt. :tungan Nha de blir nog inget kort den här säsongen eftersom de vill utreda lite mera och att jag ska ta det lugnt. Men till våren ska börja igen. Stackars Johannes han blir aldrig av med mig. *skrattar* Han får ta det som en komplimang! :tummenupp :7peta

Kia

Guest
ReDan skrev:
Oj, hoppas det inte sätter några spöken i dig!
Se till att bli bra och vila lite, sen bumsb på hojjen igen!

Lycka till!

Ska vila den här säsongen nu. Men det kommer en ny och då får alla passa sig på vägarna igen. *ler*

Kia

Guest
Lucky Luke skrev:
Tråkigt för dig, men tur att det inte blev värre.

Jo, jag hade verkligen tur. De hade ju kunnat sluta hur illa som helst. Men ibland kanske man har lite tumme med han däruppe. Hur som helst en jäkla tur hade jag. Men nu blir det lugnt ett tag så jag kan komma igen så snart som möjligt. :tummenupp

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Kia skrev:
Nej, jag krockade som tur va inte bara la ikull hojjen sådär lagom tjusigt. :tungan Nha de blir nog inget kort den här säsongen eftersom de vill utreda lite mera och att jag ska ta det lugnt. Men till våren ska börja igen. Stackars Johannes han blir aldrig av med mig. *skrattar* Han får ta det som en komplimang! :tummenupp :7peta
Om du tar dig till rörken så kan du få åka med mig en sväng eller 3!
fast då får du hålla i dig!
Jävla osis du skall ha då :(
Nåja e du på rörken leta upp gammel kwakan så kan du få dig en skjutts på rörken... eller om du e riktig snäll köra!

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Nämen Kia, du får inte skrämmas sådär!

Du menar att du bara säckade ihop medans du övade? Det låter ju inte bra alls.

Kia

Guest
Lindén skrev:
Om du tar dig till rörken så kan du få åka med mig en sväng eller 3!
fast då får du hålla i dig!
Jävla osis du skall ha då :(
Nåja e du på rörken leta upp gammel kwakan så kan du få dig en skjutts på rörken... eller om du e riktig snäll köra!

Hittar jag nån att åka med dit så ska jag nog leta upp dig. *ler* Stå där jag ser dig. Har lite svårt att hitta människor i folksamlingar.
:pannkyss

Kia

Guest
JoS skrev:
Nämen Kia, du får inte skrämmas sådär!

Du menar att du bara säckade ihop medans du övade? Det låter ju inte bra alls.

Japp, som en blixt från klar himmel. Kommer inte ihåg nånting förrän ja vaknade upp med en massa ambulansfolk omkring mig. :confused: Så de va tur att jag hade Johannes med mig. :Bugar :Bugar

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
han hjälpte mig ta kortet oxå :D han e asbra!
o tur att det var han du var ute o övningskörde med, hoppas du vågar dig upp på hoj igen o att det inte är något återkommande de där anfallen. :krama
/z

Kia

Guest
kortstubina skrev:
Kul att se dig på benen i måndags!
Det var tur att det gick så bra som det gick!
Kram

Jo, jag har ju fortfarande väldigt ont men det var såå skönt att få träffa lite folk. Hade ju velat vara kvar mycket längre men kroppen säger till att den vill vila mycket. Lederna som jag hade ont i redan innan fick ju ta rätt mycket stryk. Skönt att se dig åxå även om de lät lite kraxigt. Hoppas du kryar på dig och tar de lite lugnt nu.

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Kia skrev:
Hade ju velat vara kvar mycket längre men kroppen säger till att den vill vila mycket. Lederna som jag hade ont i redan innan fick ju ta rätt mycket stryk. Skönt att se dig åxå även om de lät lite kraxigt. Hoppas du kryar på dig och tar de lite lugnt nu.

Det borde du vet, liksom alla andra att när man är sjuk så försöker man bevisa både försig själv och andra att man inte är sjuk.
Hur dumt det än låter. :kocko
Man kna alltid skylla på att man inte mår bra lagom till den tid då man skaffar egen lya med jordvärme och lock.

Kia

Guest
kortstubina skrev:
Det borde du vet, liksom alla andra att när man är sjuk så försöker man bevisa både försig själv och andra att man inte är sjuk.
Hur dumt det än låter. :kocko
Man kna alltid skylla på att man inte mår bra lagom till den tid då man skaffar egen lya med jordvärme och lock.

Men du vet i min rosa värld så är man inte sjuk. Det är bara när jag för nåt ögonblick kommer ner på jorden som jag känner mig lite risig. *skrattar* ;) Sen återvänder jag till mina rosa moln och mår så bra så bra. *ler*

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...