Sharadkingboy
Ny medlem
Ngn som lust att åka på små turer och eller ngn tjej som lust åka me mig?!
Har en CBR 900 rr
Har en CBR 900 rr
Sharadkingboy skrev:Ngn som lust att åka på små turer och eller ngn tjej som lust åka me mig?!
Har en CBR 900 rr
Håller med dig! Du och jag kanske ska ta en sväng nån dag?Sharadkingboy skrev:Finns här ens några som åker mc eller? Fan va less man blir när man försöker ordna ngt och ingen ens hänger på
RW skrev:Håller med dig! Du och jag kanske ska ta en sväng nån dag?
Hmm, läser du på min profil ser du svaren på dina frågor. Nåväl, Gärsnäs ligger 1 mil väster om Simrishamn på österlen. Triumph Daytona 955 & Suzuki TL1000S. Jag kan åka lungt (enl.hastighets begränsningarna) men ofta blir det snabbare än så och gärna kurvigt Har en del roliga svängilisvängar som jag åker om du vill köra med nån gång. Vi kan träffas i Degeberga och sen åka in mot Hörröd. Däromkring finns många roliga vägar.Sharadkingboy skrev:Gärsnärs, vart är det nu det ligger, har för mig det är på Österlen? Så vad åker du med för hoj då? Själv så åker jag väldigt väldigt lungt, är ingen sådan som gasar och så, inte när ja åker med andra, så stor olycksrisk och så....
Alakhai´s Tös skrev:Jag följer gärna med!!
Nu är jag på semester men sen nån gång!!
Vill oxå med. Om det inte regnar, är så JÄVLA trött på att köra i regnGIXxXER skrev:vi ska till sjöbo på onsdag, bara att haka på
RoggeR6 skrev:Vill oxå med. Om det inte regnar, är så JÄVLA trött på att köra i regn
Hur dax ,och varifrån kör ni ?GIXxXER skrev:vi ska till sjöbo på onsdag, bara att haka på
Tror inte det blev något ,kanske bättre tur nu på onsdag.RW skrev:Hur blev det igår? Blev det nån organiserad runda tillsammans?
RoggeR6 skrev:Tror inte det blev något ,kanske bättre tur nu på onsdag.
Men det verkar ju som folk här i trakten inte gillar att köra i grupp.
Det har ju varit lite tunnt på denna tråden, likaså på TCX forum.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari