Mingves
Guest
Jag råkade krocka med en golf -88 idag i 3 km/h. Märkte inte att jag rullade när jag stod utanför universeum och plötsligt dunkade det till. Min bil (jobbets) klarade sig utan några som helst skador men tantens -88 golf som var rostig som en holk lossnade kofångaren bak på. Fästet var jätterostigt. Tror faktiskt den satt lös innan men att bevisa det på platsen, det var inte möjligt. Fyllde i alla papper och så men nu är jag jätteorolig att min försäkrring på en ev MC kommer att gå upp då jag bara haft kortet i 2 år och nu smäller jag
FAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!
Försäkringar är dyra som de redan är!!!!
Tanten mena att hennes svåger kanske kunde fixa den utan försbolaget vilket skulle vara bra. Det var helt ok för min chef oxå.
Nu sitter jag här och grämer mig, fanken varför skulle jag missa att jag rullade. Kunde inte tantens bil varit 10 år nyare, då hade inget hänt....min 99 passat blev det inte ett märke på.
Dock var det tur i oturen att ingen skadade sig.
///M
Försäkringar är dyra som de redan är!!!!
Tanten mena att hennes svåger kanske kunde fixa den utan försbolaget vilket skulle vara bra. Det var helt ok för min chef oxå.
Nu sitter jag här och grämer mig, fanken varför skulle jag missa att jag rullade. Kunde inte tantens bil varit 10 år nyare, då hade inget hänt....min 99 passat blev det inte ett märke på.
Dock var det tur i oturen att ingen skadade sig.
///M