KTM 125 exc, GasGas 125sm, Derbi Gpr 06 Aprilia 06

Status
Ej öppen för fler svar.

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Jag undrar då vilken motorcykel man ska välja?
Jag är då mest sugen på KTMen men jag vet så pass lite om alla motorcyklar så jag tänkte att ni kanske kan ge mig lite information. Utgå från att alla e ostrypta också.

Vilken av sporten e bäst?
Vilken av supermotarden?
Vilken e bäst av dom alla?

Jag vet att de också e en smaksak men tycker då att alla e grymt fräcka. Har varit och kollat på en KTM och måste säga att den har ett extremet gött ljud men har dock inte hört många andra men jag tror den har rätt bra...

Vad säger ni?

Får gärna säga till om ni har någon till salu dessutom.

Aprilia RS 06 ska de förstås vara.

Last edited:

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Sök runt och kolla lite mer här på sporthoj. Finns nog rätt många trådar om dessa 125or. Du kan nog hitta bilder på hojar, filmer med mera.

palonen89

Loppan
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
Ktm 125 exc sm
min ktm 06 sm är ju till salu som du vet;)

Ont: har haft både gasgas och ktm och enligt mej så gillar jag ktm lite mer...finns inte så många samt att den har ett fräckare utseende.

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
min ktm 06 sm är ju till salu som du vet;)

Ont: har haft både gasgas och ktm och enligt mej så gillar jag ktm lite mer...finns inte så många samt att den har ett fräckare utseende.

Inte finns så många KTM? nu skojjar du väl? :va

Ont: jag har en sporthoj till salu, ett plus är ju att den drar dom andra sporthojarna som du har radat upp :tummenupp

_RaLLaN_

Guest
Jag undrar då vilken motorcykel man ska välja?
Jag är då mest sugen på KTMen men jag vet så pass lite om alla motorcyklar så jag tänkte att ni kanske kan ge mig lite information. Utgå från att alla e ostrypta också.

Vilken av sporten e bäst?
Vilken av supermotarden?
Vilken e bäst av dom alla?

Jag vet att de också e en smaksak men tycker då att alla e grymt fräcka. Har varit och kollat på en KTM och måste säga att den har ett extremet gött ljud men har dock inte hört många andra men jag tror den har rätt bra...

Vad säger ni?

Får gärna säga till om ni har någon till salu dessutom.

Aprilia RS 06 ska de förstås vara.

Var det du som var å kollade på min? På lindholmen. Sporthoj 125cc e inte så jävla mycke att ha enligt mig, köp en ktm,gg,husqvarna eller liknande 2taktare.

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Har du ingen egen vilja? Ska vi säga vilken hoj du ska köpa... Va fan kom igen nu köp en alla suger lika mycket om du inte tar hand om den...

Vilken vill du ha? är frågan som du ska ställa dig

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Köp min tm för 17 000 lägg 3000 på den, regga in den och du har en ovanlig värsting. piskar alla billar under 200 000 :yoparty Omkörningsproblem? Ja alla ligger ivägen :hihi Hängde av en porchse på bogesundsvägen med snud på en minut och tro mig han gasa fullt.. (Bogesundsvägen är en slingrig väg där det spelar mer roll vem som bromsar sist och har bäst gasrespons än högst toppfart)

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Var det du som var å kollade på min? På lindholmen. Sporthoj 125cc e inte så jävla mycke att ha enligt mig, köp en ktm,gg,husqvarna eller liknande 2taktare.

Jo det var jag som var och kollade... Men det blev iaf en KTMen nu... Så jag ska inte köpa din Pal.

Ska åka och hämta den imon så de blir riktigt roligt faktiskt.

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
den bästa av dom alla.. tam tam taa, baotian 125!.. Pure intense of über power!..

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Klart jag tar foto på den... sedan får la vi se om de blir sm-hjul... bestämmer jag och far när vi e och köper den imon :p

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll