Rent skit snack då...Nu behöver jag råd, har hittat en 2019 ktm1290 sar som jag provade idag, dock har jag hört så mycket illa om denna typ av hoj så jag behöver lite råd. Är det en problemhoj eller är det bara skitsnack?
Kines byggd motor av cf-moto o glöm inte att ktm är sämst i världen på att hantera garanti ärenden.Jag har sovit på det och jag tror det lutar mot en 890ADVR. Den är inte lika kraftfull men jag gillar storleken bättre
Ja, GS 1200 är en fin hoj men väldigt stor och tung. Misstänker att om jag som ofta åker själv inte kommer få lyft upp den själv. Hade problem att lyfta T700an. Det som gör att jag tvekar på 890 är just kvaliteten och avståndet mellan fotpinnar och sadel. Jag har långa ben. Annars så är storleken nog ganska perfekt.
Sedan finns ju Norden 901 som verkar vara en 890 i husky förklädnad. Men då kommer den kosta minst 15k mer än en 2021 890 om den har samma pris som 890...
Jag skulle nog egentligen ha haft en 990 adventure, den var perfekt i storlek o effekt
Jag slog till på en 890 adventure R 2021 på rean hos JE68. Tror det kan bli riktigt bra.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|