KTM 660 - 04 Stulen i SOLNA inatt...

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Hoj
Ingen för tillfället
Samtalet ingen vill ha av en polare fick jag i morse vid 6.30 tiden :( Någon jä... har snott polarens hoj. :mad:

Stod parkerad på Råsundavägen i höjd med Näckrosen.

KTM 660 - 04 Orginal orange/svart kåpor sebring slip-on metallic fälgar, stora blinkers fram och mini-blinkers bak...

REG: UKT407

Många KTM:er som blivit stulna i stockholm senaste dagarna :huvet

Alex(polaren i frågan) är inte själv medlem på SH så om ni har något tips eller annat att berätta ring/Smsa mig Eddie på 0736 75 03 71

Last edited:

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Hoj
Ingen för tillfället
Här har ni en bild på Hojjen:tummenupp

Bifogat

• 207835_1997026486319_1263193688_2464593_6389308_n.jpg
    207835_1997026486319_1263193688_2464593_6389308_n.jpg
    47.4 KB · Visningar: 196

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
KTM 990SMR 2010
Jobbar i Haga Norra, bor i Sollentuna = Jag lånar självklart ut mina ögon!

Smurf Rider

Noll till himlen på bara några sekunder
Gick med
4 Oct 2010
Hoj
Honda Cbr600 -92 Honda cbr 600 RR 05
Att man behöver sno någons hoj... Inget eget jävla liv o ta hand om så man förstör någon annans

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Hoj
Ingen för tillfället
fan va surt värkar va en raid dem kört...kanske skulle parkera ett lockbete och vänta in dem...:cdevil

Ja, det var ju en BMW x-moto som också blev stulen inatt i bromma så känns som en liga... Har själv tänkt i de banorna och jag är på att genomföra den idén!!! :tummenupp

nextpeanut

Landsherre
Gick med
11 Feb 2011
Hoj
CBR F4I Stunt
Man kan väl anta att det är ganska mörkt när dom kommer... Bodde man i sthlm skulle jag mer än gärna låta min KTM vara lockbete, sen ge sig på de jävlarna! NO MERCY!

PS, skulle inte förvåna mig om det är något MC gäng som vill ha lite delar, typ nåt grabbgäng med vrålåk... Synd att de är så :huvet

Last edited:

sjukihuve

lite snett är också rakt
Gick med
21 Oct 2008
Hoj
yamaha xj6
Ja, det var ju en BMW x-moto som också blev stulen inatt i bromma så känns som en liga... Har själv tänkt i de banorna och jag är på att genomföra den idén!!! :tummenupp

på fullaste allvar kan vi inte göra det? vi kan använda min ktm cross som lockbete också utan problem säg bara till så styr vi.

nextpeanut

Landsherre
Gick med
11 Feb 2011
Hoj
CBR F4I Stunt
på fullaste allvar kan vi inte göra det? vi kan använda min ktm cross som lockbete också utan problem säg bara till så styr vi.

Om det blir av, se till att ha nån lillgrabb som kan stå en bit bort och filma när ni bankar det lilla vettet som finns ur dom:krama HATAR snattarjävlar, "men det är så synd som dom för dom vuxit upp i dåliga förhållande" sket ja i! man måste fan kunna uppföra sig för att klara sig i ett civiliserat samhälle, punkt.

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
Buell
fan va surt värkar va en raid dem kört...kanske skulle parkera ett lockbete och vänta in dem...:cdevil

Ja det känns så.. vi har haft ett flertal liknande "raider" de senaste åren då hojstölder ökar under en period och ofta då i områden nära varandra..

Hoppas jag har fel men om det här är igång igen så bör alla vara extra uppmärksamma oavsett vilket område man bor i för om det är proffs som har "shopping listan" klar så har man redan kartlagt och planerat sina tillslag (och dom här kan sina saker så det går fort)

Har jag rätt så kommer ingen av dessa hojar att hittas men jag kommer hursom helst att hålla utkik i "distriktet".

ljungqvist86

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
Triumph Sprint -2004 MED Packväskor
Tror att det är den som jag brukar se när jag åker förbi där ibland (jobbar i solna) Den stod låst runt/mot ett träd om jag inte minns helt fel.

Eftersom jag rör mig i krokarna ska jag också låna ut mina ögon!!

Håller med ovan nämda talare.. Detta är proffs och dom betar bara av listan! Jag gissar att dom inte fick lära sig skilnaden på mitt och ditt när dom var små!! Nej lilla janne.. Det där är INTE din motorcykel.

Last edited:

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Hoj
Ingen för tillfället
Jag är seriöst på:) tror LTR också är det! Vi vaktar i skift och jag tar med go Pro kameran... Ju fler vi är desto bättre!

Sent from my Nexus S using Tapatalk

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...